Home / زندگی / نسبت به گذشته تغییر پذیر باشید
تغییر ذهنی
Time to change concept

نسبت به گذشته تغییر پذیر باشید

شما انسان کاملا خوبی هستید، شما شایسته یک زندگی عالی هستید، یک زندگی پر از موفقیت، خوشبختی، لذت و هیجان.

شما حق دارید روابط خوشایند داشته باشید، از سلامتی عالی بهره مند باشید، کار ارزشمندی بکنید و به استقلال مالی برسید.

این ها حق مادرزادی شما هستند. این ها مقصود و منظور شما از زندگی هستند. شما برای موفقیت مهندسی و طراحی شده اید تا از سطح بالای عزت نفس، احترام به خود و غرور و سربلندی مشخصی برخوردار باشید.

شما فوق العاده هستید. هرگز کسی مثل شما در تاریخ بشری وجود نداشته است. شما از استعدادهای دست نخورده و توانمندی های بالقوه عالی برخوردارید که اگر به درستی از آنها استفاده کنید می توانید به آنچه در زندگی می خواهید دست پیدا کنید.

شما در بهترین مقطع تاریخ بشری به سر می برید. پیرامون شما پر از فرصت های سرشاری است که می توانید به آنچه در زندگی می خواهید دست پیدا کنید. در اطراف شما پر از فرصت های سرشاری است که می توانید با استفاده از آن به رویا هایتان تحقق بخشید.

تنها محدودیتی که برای شما وچود دارد، آن محدودیتی است که خود شما در ذهنتان می کارید. آینده شما نامحدود است. ذهن شما بسیار قدرتمند است.

اندیشه های شما تمام اتفاقاتی را که برای شما رخ می دهند، کنترل می کنند و می توانند سرعت ضربان قلب شما را افزایش یا کاهش بدهند. می توانند دستگاه گوارش شما را بهتر یا بدتر کنند. می توانند به شما کمک کنند که خواب آرامی داشته باشید یا شب بیداری بکشید. می توانند از شما یک انسان موفق بسازند یا در رسیدن به هدف خودتان شکست خورده باشید.

اندیشه های شما می توانند از شما انسانی شاد و یا غمگین بسازند که این مورد گاهی در یک لحظه اتفاق می افتد. می توانند شما را هشیار و گوش به زنگ کنند، می توانند حواستان را پرت کنند و از شما یک انسان افسرده بسازند.

می توانند شما را به شهرت و محبوبیت یا به گمنامی برسانند. افکار شما می توانند از شما شخصی قدرتمند یا بی قدرت بسازند، می توانند شما را در ردیف پیروزمندان، قهرمانان یا بزدلها قرار دهند.

در زندگی مادی نیز افکار می توانند از شما یک فرد موفق یا یک فرد شکست خورده بسازند. افکار و اندیشه های شما تمام زندگی تان را شکل می دهند و در این میان خبر بسیار خوش این است که تنها شما می توانید افکارتان را کنترل کنید .

پس به بهترین ها فکر کنید تا بهترین ها برایتان اتفاث بیافتد. ذهن خود را آماده موفقیت، شادی، آرامش، پول و …سازید.

خواهید دید که سیلی از بهترین ها به سویتان سرازیر خواهد شد. با یک تغییر کوچک ذهنی می توانید به نتایج فوق العاده ای دست یابید.

خواسته ها و ارزو هایتان هر چه می خواهد باشد، مادی یا معنوی، تفاوتی ندارد مطمئن باشید با تغییر الگوی ذهنی شما امکان پذیر و دست یافتنی خواهد بود عامل موفقیت های چشمگیر در ما بقی زندگی تان خواهد شد، پس معطل نکنید و دست به کار شوید.

منبع :مجله خلاقیت شماره ۳۹

تغییر الگوی ذهنی با جملات تاکیدی

 

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.