Home / پول / انجام کاری که دوستش دارید شما را ثروتمند می کند
پولدار
ثروتمند

انجام کاری که دوستش دارید شما را ثروتمند می کند

هر زمان کاری را انجام بدهید که حتما آنرا دوست دارید، آنگاه دیگر فکر نمی کنید که مشغول به کار هستید.

این یکی از رموز موفقیت مالی است و همچنین یکی از مسئولیت های اولیه شما در زندگی می باشد. این بدان معنی است که شما آنچه را واقعا از انجامش لذت می برید و در آن استعداد طبیعی دارید را پیدا کنید و سپس تمام دلگرمی تان انجام آن به بهترین نحو ممکن باشد.

میلیونرهای خود ساخته آن افرادی هستند که زمینه ای را پیدا کرده اند که توانایی ها و قابلیت های طبیعی آنها درست همان هایی هستند که برای انجام شغل و به دست آوردن نتایج دلخواه، لازم است.

اغلب میلیونر های خودساخته می گویند که آنها هرگز یک روز هم در زندگی شان کار نکرده اند. شما هم باید زمینه ای را پیدا کنید که کاملا مجذوب آن باشید. شغل یا محل کاری که کاملا شما شیفته آن شوید که بتواند توجه شما را جلب کند و این حالت طبیعی از توانایی ها و استعداد های خاص شما است.

وقتی شما آنچه را که دوست دارید انجام دهید، یک دنیا شور، انرژی و ایده خواهید داشت که آن کار را بهتر انجام دهید. اینجا سوالی برای شما مطرح می شود که ” اگر امروز یک میلیارد تومان پول برنده شوید، همین کاری را انجام می دهید که دیروز انجام می دادید؟

این سوال بسیار مهمی است. به سادگی از شما می پرسد که اگر وقت کافی و پول کافی داشتید و آزادانه شغلتان را انتخاب می کردید چه کاری انجام می دادید؟

میلیونرهای خودساخته و از آنها بالاتر میلیاردرهای خودساخته اگر بارها هزاران میلیارد برنده شوند، باز هم همان انجام می دهند که قبلا انجام می دادند.

آنها فقط آن کار را به روشی متفاوت تر و یا بهتر و یا در سطحی بالاتر انجام می دادند. ولی آنها کارشان را آنقدر دوست دارند که حتی فکر از دست دادن و یا بازنشسته شدن را هم نمی کنند.

شاید بزرگترین مسئولیت زندگی بزرگسالی، وقتی شما با گزینه های مختلف شغلی و فعالیتی زیادی مواجه می شوید، این است که شما شغلی را پیدا کنید که واقعا دوست دارید آنرا انجام دهید و سپس خودتان را در آن زمینه فدا کنید و هیچ کس دیگری این کار را نمی تواند برای شما انجام دهد.

چگونگی کیفیت زندگی شما جدا از اینکه در چه حوزه ای فعالیت دارید، وابسته است به اینکه خود را چه اندازه متعهد می دانید تا در کار خود از بهترین ها باشید.

قانون مهم موفقیت مالی این است که ” زندگی شما زمانی بهتر می شود که شما بهتر شوید.” و چون در اینجا هیچ محدودیتی برای میزان بهتر شدن شما وجود ندارد پس محدودیتی هم برای بهتر کردن زندگی تان وجود ندارد.

تصمیم شما برای بهترین شدن در عرصه کارتان و ملحق شدن به ده درصد بالایی زمینه شغلی تان، نقطه عطف زندگی شما می باشد.

این تصمیم، کلید موفقیت مالی بزرگ شما محسوب می شود و همچنین اساس عزت نفس، خودباوری و افتخار شخصی شما در حد بالاست.

وقتی شما واقعا در آنچه انجام می دهید، خوب عمل کنید، درباره خودتان احساس شگفتی می کنید. موقعی که شما بدانید که جزو افراد برتر زمینه شغلی تان هستید، ان امر در تمام شخصیت و روابط شما با افراد دیگر تاثیر می گذارد.

شما نمی توانید در همه زمینه ها بهترین باشید ولی بهترین مهارت و برترین علاقه خود را در زندگی پیدا کنید، آنرا به عنوان یک هدف در نظر بگیرید و تمام دلگرمی تان پیشرفت آن مهارت باشد. حتما برنامه ریزی کنید. تلاش نمایید که در آن شغل هر روز بهتر از دیروز باشید.

کاملا از تغییری که این تعهد بهتر شدن، در زندگی تان ایجاد می کنید، متعجب خواهید شد. این رمز و اجرای آن می تواند شما را در زمینه شغل خودتان به موفقیت مالی برساند و تبدیل به یک میلیونر خودساخته کند.

کتابچه آموزشی رایگان ۲ راز بزرگ دستیابی سریع به آرزوها

 

 

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.