Home / زندگی / یافتن قدرت درون عامل موفقیت شماست
قدرت درون انسان
قدرت درون

یافتن قدرت درون عامل موفقیت شماست

هر چه بیشتر با قدرت درون خودتان ارتباط برقرار کنید، بیشتر می توانید در همه حیطه های زندگی رها باشید.

شما چه کسی هستید؟ چرا به این دنیا آمده اید؟ باورهایتان درباره زندگی چیست؟ هزاران سال است که جواب این سوالات در درون خودمان قرار داشته است. اما معنای آن چیست؟

قدرتی در درون ما وجود دارد که می تواند عاشقانه ما را به سوی سلامت کامل، ارتباطات عالی و مشاغلی کامل سوق دهد و می تواند هر نوع خوشبختی را برای ما به ارمغان بیاورد. برای اینکه این نعمت ها را به دست آوریم، ابتدا باید باور داشته باشیم که امکان پذیر هستند.

سپس باید مایل باشیم الگوهایی را در زندگی مان به وجود آوریم که خالق شرایطی مخالف میل ما هستند. ما چنین کاری را با مراجعه به درون و تکیه به قدرتی که اکنون می دانیم چه چیزهایی برای ما بهترین هستند، انجام می دهیم.

اگر بخواهیم زندگی ما با این قدرت عظیم درونی ما همرا شود، می توانیم زندگی دوست داشتنی تر و سعادتمندانه تر و پر از موفقیت را خلق کنیم.

ذهن ما همیشه به ذهنی نامحدود مرتبط است و از این رو همه دانش ها و خرد ها در هر زمان در دسترس ماست. ما با این ذهن نامحدود با این قدرت جهانی که ما را خلق کرده است، از طریق پرتو نور درونی و خود برتر، یا قدرت درونی مان ارتباط داریم.

این قدرت خیر و سعادتمندی است و هر چیزی را در زندگی ما جهت می دهد، نمی داند چطور متنفر باشد، دروغ بگوید یا تنبیه کند. این عشق ناب، آزادی، درک، محبت و دلسوزی است. بسیار مهم است که زندگی مان را به خود برترمان پیوند بزنیم چون از طریق آن می توانیم به سعادت و خوشبختی و آرزو هایمان دست یابیم. ما باید درک کنیم که حق داریم به نحوی از این قدرت استفاده کنیم.

اگر انتخاب کنبم که در گذشته به سر  ببریم و همه موقعیت ها و شرایطی را که در گذشته وجود داشت دوباره به کار بگیریم، در جایی که هستیم درجا خواهیم زد.

اگر هشیارانه تصمیم بگیریم که قربانی گذشته نباشیم و در مسیر خلق زندگی جدیدی برای خودمان باشیم، با قدرت درونی مان حمایت می شویم و تجربه های جدید و شادی آور آشکار می شوند.

وقتی به این روح بیکران که بر تمام هستی و کائنات مسلط هست ایمان آوردیم، و خود را متصل به آن دانستیم دیگر همه چیز امکان پذیر خواهد بود. نکته اصلی این است باید باور داشته باشیم که این قدرت بیکران در وجود ما نهفته است و ما با یافتن و آزاد کردن آن می توانیم به هر هدف و موفقیت مد نظرمان در زندگی برسیم.

این یک حقیقت جاری در جهان هستی است و هر کسی توانست به آن پی ببرد می تواند سعادت و خوشبختی را قرین زندگی خود سازد.

همه چیز مانند یک منبع بیکران و سرشار از انرژی در درون ما انسان ها نهفته است. به خودمان بستگی دارد که چه مقدار می توانیم از این قدرت و انرژی بی پایان استفاده کنیم یا مثل گذشته هایمان به روزمرگی سپری کنیم و همین جایی باشیم که در گذشته هم همین جایگاه را داشتیم.

منبع:مجله موفقیت شماره ۱۸۷

اگر علاقمند به دریافت این نوع مقالات هستید، کافی است آدرس ایمیلتان را وارد کنید :
[newsletter_signup_form id=3]

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.