Home / پول / ۸ رازی که برای میلیونر شدن در امسال باید بدانید
راز میلیونر شدن

۸ رازی که برای میلیونر شدن در امسال باید بدانید

میلیونر شدن موضوعی هست که خیلی از ما آن را دوست داریم. ولی آیا واقعاً امکان پذیر است تا ما هم یک میلیونر خود ساخته شویم؟
باور کنیم یا خیر، میلیونر شدن هدفی است که ممکن است امسال داشته باشیم.
میلیونر شدن اکثرا در طول چند سال اتفاق می افتد. اگر شما از این ۸ توصیه پیروی کنید، به شما اطمینان می دهم که نهایتاً یک میلیونر می شوید. که ممکن است برای شما در امسال اتفاق بیفتد.

۸ راز میلیونر شدن:

۱ .  مانند میلیونر های خودساخته یک برنامه مالی برای خود بنویسید

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده مردم میلیونر نباشند، به خاطر این است که تا حالا یک برنامه مالی برای خود نداشته اند.
داشتن یک برنامه مالی به شما کمک می کند فعالیت بیشتری کنید، به جای اینکه فقط صحبت کنید. کمک می کند به خاطر بدست آوردن رؤیاها و اهدافتان تصمیمات درست بگیرید.
یک برنامه ریز مالی می گوید: “موقع برنامه ریزی برای داشتن یک آینده امن، وارد کردن دو چیز ضروری است، چقدر پول دارید و چقدر می خواهید هزینه کنید.”
ما به این علت بر این دو مورد تأکید می کنیم که صرف نظر از اینکه چقدر زیاد باشند، کاملاً برای برنامه ریزی های مالی اساسی هستند.
در تجربیات میلیونر ها، بزرگترین تفاوت بین کسانی که مسیر درست را انتخاب کردند و راه اشتباه را انتخاب کردند، مقدار زمان و تلاشی است که برای برنامه مالی خود مصرف می کنند.
اکثر افرادی که از لحاظ مالی موفق هستند، عموماً برای ایجاد برنامه، وقت می گذارند. همچنین در این باره هدکوک گفته است: با افرادی که این کارها را انجام داده اند، صرفنظر از موقعیت مالی خود موفقیت به دست می آورند. همین طور، شکست هم توسط کسانی که برای سرمایه خود برنامه ای ندارد، به دست می آید.
وقتی برنامه مالی ایجاد می کنید، موارد زیر را به یاد داشته باشید؛
•    بر موارد مهم تر تمرکز کنید و در گذشته بیش از حد وسواس به خرج ندهید.
•    اول هزینه های خود را بشناسید و بر کنترل آن تمرکز کنید، و با باقیمانده درآمد خود، اهداف خود را دسته بندی کنید
•    با پیش بینی، ببینید چقدر می توانید آینده خود را بهتر کنید

میلیونر شدن

۲ .  برای میلیونر شدن در جوانی بر افزایش درآمد خود تمرکز کنید

گرانت کاردون، کسی که در سن ۲۱ سالگی شکست خورد و بدهی داشت، ولی تا قبل از ۳۰ سالگی یک میلیونر شد، گفته است؛ “قدم اول تمرکز بر افزایش درآمد شماست.”
درآمد من اول کم بود، ولی بعد ۹ ماه زیاد شد. اول دنبال سرمایه باشید، این شما را مجبور می کند درآمد خود را کنترل کنید و دنبال فرصت ها باشید.
خوشبختانه، گزینه های زیادی وجود دارد که درآمد خود را افزایش دهید.

۳ .   سرمایه خود را جمع کنید تا میلیونر شوید

بریان فرولدی گفته است: “بهترین راهی که برای میلیونر شدن می شناسم این است که سرمایه خود را با هم ترکیب کنید. با جمع کردن پول خود و نگه داشتن سرمایه خود تا آنجاکه امکان دارد، شانس خود را برای رسیدن به سرمایه ۷ رقمی افزایش دهید.”
البته، به دست آوردن سود بالا در گفتن راحت است، و فاکتورهای زیادی هستند که برگرداندن آن از کنترل شما خارج است.
ولی همه سرمایه گذاران دو فاکتور مهم را کنترل می کنند که می تواند در به دست آوردن سود در بلند مدت، تأثیر زیادی داشته باشد؛ هزینه های سرمایه گذاری و مالیات. اگر می خواهید میلیونر شوید، باید تلاش کنید این ها را تا آنجاکه ممکن است پائین نگه دارید.
اگر می خواهید میلیونر شوید، به تمام کمک هایی که به شما کمک می کنند بیشتر به دست آورید، احتیاج دارید. اطمینان پیدا کنید هزینه های مالیات و کارمزد سرمایه گذاری تا آنجاکه ممکن است، پایین باشد که شما را برای رسیدن به هدفتان کمک می کند.

چگونه میلیونر شویم

۴ .    جریانات درآمدی خود را زیاد کنید

بعد مطالعه در مورد میلیونرها در ۵ سال، توماس کرلی فهمید ۵۶% میلیونرها ۳جریان درآمدی از خودشان دارند، ۴۵% میلیونرها ۴ جریان درآمدی و ۲۵% میلیونرها ۵ جریان درآمدی و یا بیشتر دارند.
این درآمد دیگر می تواند از کنار شغل اصلی شروع شود و یا یک کار پاره وقت، سرمایه گذاری و یا اجاره دادن خونه و یا ماشین باشد.

۵ .  پس اندازهای خود را اتوماتیک کن و میلیونر شو

اگر بخواهید میلیونر شوید، باید کاملاً عادت به پس انداز کنید و یک حساب برای مواقع اضطراری باز کنید. می توانید پس انداز خود را خودکار کنید.
این کار به طور خودکار درصدی از حقوق شما را کم می کند و درجای دیگری به حسابتان می رود بدون اینکه خودتان دیده باشید. می توانید ۱۰% را برای سرمایه گذاری و ۵% را برای پس انداز بگذارید.

۶ .  مهارت و دانش خود را برای میلیونر شدن ارتقا دهید

کسی که در سن ۲۲ سالگی میلیونر شد گفته است؛ “حداقل ۳۰ دقیقه در وسط روز بخوانید، به نوارهای صوتی موقع رانندگی گوش دهید و شدیداً دنبال مربی باشید.”
شما لازم نیست فقط در زمینه خود ماهر شوید، بهتر است نابغه ای شوید که در هر موضوعی اعم از مسائل مالی، ورزشی و یا سیاسی بتوانید خوب صحبت کنید. مثل هوا، دانش مصرف کنید و سعی خود را برای یادگیری همه موارد بالا به کار بگیرید.

میلیونر شو

۷ . توقع خود را پائین بیاورید و استفاده از کارت اعتباری را متوقف کنید

به طور وسیعی شناخته شده ثروتمندترین افراد در جهان، صرفه جو هستند. آنها بیش از حد برای طراحی و لوازم لوکس مصرف نمی کنند. آنها توقع خود را برای خرید مدرن ترین خانه و وسایل نقلیه پائین می آورند.
آنها همچنین بدهی خود را کنترل می کنند. یکی از افراد ثروتمند فقط به اندازه ای پول نقد همراه خود می برد که قصد خرید دارد.

 

۸ .  با میلیونر ها همراه باشید

استیو سیبلد گفته؛ “در اکثر موارد، ثروت شما بازتابی از سطح ثروت صمیمی ترین دوستان شماست.” این یک فلسفه جدید نیست.
سیبلد می گوید؛ “در معرض افرادی باشید که موفق تر از شما هستند و می توانند قدرت فکر شما را زیاد کنند و درآمد شما را به چالش بکشند.
ما مثل افرادی می شویم با آنها همراه هستیم و به این خاطر است که برندگان، برنده ها را جذب می کنند.”
او می گوید؛ “واقعیت این است ، میلیونر ها متفاوت از افراد طبقه متوسط فکر می کنند و اکثراً با تلاش خودشان به موفقیت می رسند.”

لطفا شما هم نظرات خود را برای میلیونر شدن با بقیه دوستان به اشتراک بگذارید

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.