Home / زندگی / ۵ مهارت که افراد موفق برای کنترل زندگی شان بکار می گیرند!
کنترل زندگی افراد موفق

۵ مهارت که افراد موفق برای کنترل زندگی شان بکار می گیرند!

داشتن حس آرامش برای کنترل زندگی وقتی انجام می شوند که ما حس فوریت داشته باشیم. و خیلی از استرس هایی که ما تحمل می کنیم نیز به خاطر شرایط اضطراری است که در برابر آنها قرار می گیریم. اما تفاوت در چیست؟
یک نویسنده مشهور گفته است، خیلی از کارمندان، مثل مدیران حس فوریتی در مورد کارشان ندارند. این کارمندان بر چیزی که مهم است تمرکز می کنند.
آنها می دانند در دنیایی زندگی می کنند که مدام در حال تغییر است. آنها حتی مواقعی که جشن پیروزی می گیرند، می دانند شرکت در یک شرایط نمی ماند.

وقتی حس فوریتی اتفاق بیفتد، دو نوع مردم در جهان وجود دارد:

گروهی خودشان فوریتی ایجاد نمی کنند. آنها صبر می کنند تا اینکه موارد اضطراری برای آنها پیش بیاید. حس فوریت هم در این افراد معمولاً با نگرانی و اضطراب همراه است. این افراد معمولاً به هدفشان دست پیدا نمی کنند.

گروه دیگر منتظر نمی مانند این حس اضطراری برای آنها پیش بیاید. آنها این حس فوریت را خودشان به همراه دارند. که نه تنها استرس زا نیست، بلکه انگیزه می آورد. این باعث حرکت بیشتر آنها می شود.

 

افراد موفق و کنترل زندگی

۵ راه که افراد موفق کنترل زندگی خود را با آن در دست می گیرند:

 

۱ .   افراد موفق حس فوریت را در خودشان ایجاد می کنند

آنها هر روز را با این حس قوی شروع می کنند. آنها نگرانی ندارند، ولی فوریت ایجاد می کنند تا کنترل زندگی آینده را در دست داشته باشند.

۲ .   افراد موفق با انجام دادن کارها آشفته نمی شوند

آنها می دانند با انجام دادن کارهایشان به آرامش می رسند.

۳ .   افراد موفق اجازه نمی دهند فوری بودن آنها را تسلیم کند

موفقیت آنها از ضرورت آنها در طول تمام روزها ایجاد می شود، نه موقعیت اورژانسی در روز خاصی. وقتی مسائل پیش بینی نشده پیش می آید، آنها کنترل خود را از دست نمی دهند.

آنها به بهترین شکلی که می توانند کنترل زندگی خود را اداره می کنند و به راه خود ادامه می دهند. برخی شرایط غیرقابل اجتناب است. شرایط اضطراری که با آنها موجه می شوند، خودشان آنها را ایجاد می کنند. حتی وقتی سریع پیش بیاید، آنها کنترل زندگی خود را از دست نمی دهند. آنها عجله نمی کنند.
سریع باشید، ولی عجله نکنید.

 

چگونه زندگی خود را کنترل کنیم

۴ .   افراد موفق می دانند چه چیزی برای کنترل زندگی مهم است

دانستن اینکه چه چیزی مهم است، برای شما شفافیت ایجاد می کند. که این کار استرس را کم می کند.
آنها می دانند در همه کارها آزادی ندارند و بر کارهایی تمرکز می کنند که اولویت بیشتری دارند. وقت کافی برای انجام همه کارها وجود ندارد، ولی وقت کافی برای چیزهای مهم وجود دارد.

دانلود آموزش مدیتیشن و خودهیپنوتیزم را از دست ندهید

 

۵ .   افراد موفق به صداهای درست در کنترل زندگی گوش می دهند

سزگودین درمورد صداهایی که درون ما وجود دارد هشدار می دهد. او می گوید درمورد آنها آگاه باشید. این صداها دوست دارند حس وحشت را کم کم درون شما بوجود بیاورند.
مراقب صداهای نا امن و انتقاد از خود باشید. به آنها بها ندهید. آنها با بهانه ها، بیشتر می شوند. با آنها بحث نکنید که فقط وقت شما را می گیرد. شما خود فوریت را برای خود ایجاد می کنید و اجازه ندهید این صدای دورن، شما را از تصمیمتان منصرف کند.
تمرین این عادت های ساده به شما کمک می کند از خطرات جدی در امان باشید. با ایجاد فوریت، می توانید نیروی جدیدی را در زندگی خود کشف کنید.

شما برای کنترل زندگی تان چه راهکارهایی استفاده می کنید؟ لطفا با بقیه دوستان نیز به اشتراک بگذارید

 

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.