Home / زندگی / ۴ روش علمی برای موفقیت بیشتر
موفقیت بیشتر
کسب موفقیت بیشتر

۴ روش علمی برای موفقیت بیشتر

اتفاقات خوب وقتی می‌افتند که شما هر روز که از خوب بیدار می‌شوید، قدم‌های کوچک به سمت رؤیاهای خوب و موفقیت بیشتر برمی‌دارید.

همه ما اهدافی داریم که می‌خواهیم به آن‌ها برسیم. اینکه آیا بخواهیم کتاب بنویسیم، در شغل خود پیشرفت کنیم یا خانواده‌ای تشکیل دهیم، اهدافمان برای موفقیت بیشتر به ما الهام می‌بخشند.

فکر کردن به اینکه دنبال آن‌ها برویم، هیجان دارد. سختی آن در دنبال کردن آن‌ها و تبدیل آن‌ها به واقعیت است.

۴ عادت را آوردیم که تأثیر مستقیم در موفقیت بیشتر ما دارند:

  1. تصمیمات کمتر بگیرید

ما در روز چقدر تصمیم می‌گیریم؟ خیلی.

زمانی که از خواب بیدار می‌شویم، ذهن ما در حال تصمیم‌گیری است. در طول سال، میلیون‌ها تصمیم می‌گیریم که ما را خسته می‌کنند.

محقق یک دانشگاه در مورد تأثیرات تصمیم‌گیری بر ما، مطالعه خوبی انجام داده است. گروه او متوجه شد تصمیمات زیاد، مقاومت فیزیکی و تحمل در برابر شکست را کم می‌کند و توانایی را برای انجام کارهای بعدی کاهش می‌دهد. پس، ما نتیجه می‌گیریم با کاهش تعداد انتخابات روزانه، تأثیرات منفی از خستگی آن‌ها را کاهش می‌دهید.

یک تصمیم ساده در جهت موفقیت بیشتر این است که هر روز صبحانه بخورید، ولی اینکه چه چیزی می‌خواهید می‌خورید، صبحانه و صبحانه بخورید و خود را خسته نکنید.

  1. زمانی برای تقویت ذهن بگذارید

خیلی از افراد موفق عادت مشترک داشتند و کنار هر موفقیت بزرگی یوگا تمرین می‌کردند.

یوگا یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای پیشرفت است. مطالعات در مورد فواید یوگا و تأثیرات آن بر سلامت روحی و جسمی گفته‌اند. یک مطالعه‌ای در مورد تأثیر یوگا بر استرس گفته است؛ کسانی که یوگا تمرین می‌کرده‌اند، استرس کمتر و خواب بهتری داشته‌اند.

  1. در یک‌وقت معین بر روی یک وظیفه تمرکز کنید

کاری که خیلی از مردم انجام می‌دهند، چند کار را باهم انجام می‌دهند. چندوظیفه انجام دادن، عادت خطرناکی است که ضرر آن از سود آن بیشتر است.

در مطالعه‌ای که انجام شد، نشان داد بهره‌وری شما را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، در صورت انجام دادن چند کار باهم نمی‌توانید توجه کافی به همه آن‌ها داشته باشید، اطلاعاتی که لازم دارید را به یاد بیاورید و به همان سرعتی که دیگران یک وظیفه را تمام می‌کنند، شما نیز وظایف خود را تغییر دهید.

  1. موقع انجام کار موسیقی گوش کنید

سال گذشته می‌گفتند؛ چایی بخورید و موسیقی گوش کنید. این گفته را روی لباس و لیوان چاپ کرده بودند و همه‌جا محبوب شده بود. در مطالعه‌ای به اسم “قدرت موسیقی؛ پیامدهای رفتاری موسیقی”محققان فهمیدند موسیقی باعث می‌شود مردم احساس قدرت بیشتری داشته باشند.

این مطالعه با یک سری آهنگ‌هایی انجام شد و احساس هر یک را بدانند و نتیجه گرفتند نوع موسیقی که گوش می‌کنید بر حالت رفتار شما و کسب موفقیت بیشتر تأثیر می‌گذارد.

راحت نیست تا به عادت‌های جدید سازش پیدا کنیم. برای همین بهتر است یک یا دو مورد از این ایده‌ها را در زندگی خود بکار گیرید. یک مورد از هرکدام از این ایده‌هایی که می‌توانید را به خود اختصاص دهید، احتمالاً تغییرات بزرگی می‌بینید و در زندگی خود پیشرفت می‌کنید.

عادت‌هایی که استقبال می‌کنید را بشناسید و در رسیدن به اهداف خود متعهد باشید. وقتی به بعضی اهداف خود برسید، موفقیت اتفاق نمی‌افتد.

موفقیت بیشتر این‌طور به وجود می‌آید که وقتی هرروز از خواب بیدار می‌شوید، یک سری از عادت‌ها را استقبال کنید و قدم‌های کوچک بردارید تا رؤیاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.