Home / پول / کارآفرین موفق چه خصوصیاتی دارد؟
کارآفرین
کارآفرین موفق

کارآفرین موفق چه خصوصیاتی دارد؟

آیا شما یک کارآفرین هستید؟ اگر بله، باید در مورد خلاقیت و کار کردن در محیط اطراف خود بدانید. مهم نیست که الهام گرفتن از کجا به وجود می‌آید، مهم این است همیشه آن را در ذهن و قلب خود بخواهید نگه دارید تا چیزهای جدید از زندگی و کار خود یاد بگیرید.

یک مورد از این الهام بخشیدن را می‌توانید در دیوید کینگس بری پیدا کنید. دیوید برای دوازده سال یک مربی شخصی بود، او با افراد دمدمی، بسیار قوی و قاتل سروکار داشت. او در کار خود شناخته‌شده بود و با افراد مشهوری کار می‌کرد.

الهام بخشیدن به اشکال متفاوتی است و برای من از صحبت کردن با دیوید درباره این تجربیات کارآفرینی به وجود آمد.

شما باید سه ویژگی بزرگ را برای موفقیت و تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق داشته باشید.

  1. برای چیزهای بی‌اهمیت نگران نباشید

به‌عنوان یک کارآفرین در مورد شکست چیزهایی می‌دانسته‌اید. دیوید پیشنهاد می‌کند شکست راه ساده دیگری برای شروع است. وقتی خیلی از ما به موفقیت در زندگی الآن او نگاه می‌کنیم، مبارزاتی که داشته است تا به این نقطه رسید را نمی‌بینیم.

یک کلید اصلی برای موفقیت ادامه دادن است. برای چیزهای کوچک نگران نباشید. به‌عبارت‌دیگر، نگذارید موانع یا مشکلات فکر و ذهن شما را بنده خود کند. یکی از اصلی‌ترین مسائلی که در کارتان وجود دارد این است که چگونه کار خود را ادامه دهید. صحبتی که من با آقای کینگس بری کردم این بود که چگونه هیچ‌وقت کارش را ترک نکرد. او بیشترین ارزش‌ها را تا آنجا که ممکن بود انجام داد.

حتی اگر به سطح دیگر کارآفرینان نرسیدید، نگران نباشید. ادامه دهید. به جلو حرکت کنید. هرروزی که با موفقیت پایان می‌دهید تجربه دیگری به شما افزوده می‌شود.

دو قانون وجود دارد؛ ۱- در مورد مسائل بی‌اهمیت نگران نباشید، ۲- همه مسائل کوچک هستند.

  1. اعتمادبه‌نفس خود را پیدا کنید

چه چیزی ذهن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. عوامل تأثیرگذار زیادی هستند که باعث می‌شود شما در کار خود احساس افسردگی کنید. توجه کنید، مثال‌های زیادی وجود دارند که کارهای خود را انجام می‌دهید ولی می‌خواهید بیشتر و بیشتر کارکنید.

یک کارآفرین خوب می‌داند چگونه برای اعتمادبه‌نفس آموزش ببیند. اعتماد به نگرش شما، کار شما و شخصیت شما نه‌تنها باعث می‌شود با دیگران سهیم شوید، بلکه بهتر می‌توانید بمانید.

بخشی از کار خود را پیدا کنید که در آن خوب باشید. کارهایی هستند که باعث پایداری شما به‌عنوان یک کارآفرین می‌شوند، آن‌ها را انجام دهید. اینکه چرا انجام دادن کارهایی که دوست دارید مهم است، برای این است که شما عاشق آن کار هستید، در آن کار خوب هستید، باعث ایجاد اعتماد در خود شما و مخاطبان شما می‌شود.

بهترین راهی که می‌توانید در خود و کارتان اعتماد ایجاد کنید این است که یک مربی خوب در کاری که می‌خواهید انجام دهید پیدا کنید و از آن‌ها یاد بگیرید.

  1. تا فردا منتظر نمانید

به تعویق انداختن علت نابودی خیلی از کارآفرینان است. چه در میانه کار خود باشید و بخواهید کاری را شروع کنید، یا اینکه یک ایده‌ای برای تولید یا خدمات داشته باشید، الآن زمان شروع است.

شما در مورد یک کارآفرین موفق هرگز نمی‌شنوید که تا فردا منتظر می‌مانند که کاری را شروع کنند. شما در مورد اینکه چگونه بر ایده‌های خود مدام کار می‌کنند می‌شنوید، چگونه زحمت می‌کشند و شانزده ساعت در روز کار می‌کنند تا به نتیجه درست برسند. این کلید موفقیت است. مداوم کارکنید و هدف خود را بشناسید و برای کار خود برنامه‌ریزی کنید.

“فردا یک زمین است که نودونه درصد بازده، انگیزه و دستاورد همه آدم‌ها در آن ذخیره‌شده است.”

مهم است برای مأموریت خود به‌جایی که می‌روید برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید ببینید در یک هفته یا یک روز چه‌کاری را تلاش می‌کنید به انجام برسانید. اهداف بزرگ‌تر را برای مدت شش ماه بگذارید و اهداف هفته را برای کاری که می‌توانید انجام دهید. بهترین راه این است که خود را در مسیر نگهدارید و مدام بر چیزهایی که برای کار شما ارزشمند هستند کارکنید.

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.