Home / زندگی / نقش موارد کوچک در ارزش آفرینی
ارزش آفرینی زندگی
ارزش آفرینی

نقش موارد کوچک در ارزش آفرینی

چیزهایی که اغلب نادیده گرفته می‌شوند، تعیین می‌کنند شما چطور در زندگی حرکت کنید.

زندگی با رؤیاهایتان و به دست آوردن بیشترین موفقیت، تا آن چیزی که ممکن است فکر کنید، دور از ذهن نیست.

البته گام‌های ضروری وجود دارند که توسط طرز برخورد شما رفتار می‌شوند. برای به دست آوردن آن، تجربه پیش‌بینی‌نشده خوب است، ما همیشه مثل این‌ها را می شونیم:

از بخش راحتی خود جدا شوید

برای یک لحظه بی‌پول باشید

هر کاری که طول می‌کشد راضی بود

اما چیزهایی وجود دارند که اغلب نادیده گرفته می‌شوند و باید آن‌ها را باید در زندگی‌تان افزایش دهید.  موارد اصلی آن‌ها سه چیز هستند که شامل موارد زیر می‌باشند:

ارزش آفرینی

قبل ترفیع، شما باید چیزهایی که ارزش ارائه داشته باشند، داشته باشید. مهم نیست که در چه موقعیتی از زندگی‌تان هستید، قبل اینکه به پول برسید، صدای خود را بشنوید، از نردبان خود بالا بروید که یک نویسنده پرفروش شوید و بتوانید ارزش بیافرینید.

شما باید بعضی چیزهای باارزش را برای خدمت به مردم بکار گیرید. هرگز افکار خود را در ایجاد ارزش دست‌کم نگیرید. ممکن است ایده‌هایتان به نتیجه نرسند، اما در به دست آوردن کاری که می‌توانید انجام دهید، توقف نکنید.

به اطراف نگاه کنید، چگونه مردم بیشتر از چیزی که در زندگی آن‌ها ایجادشده، می‌خواهند. یک فرد پرارزش به بیشتر از چیزی که دریافت می‌کند، خواهد رسید.

تداوم ارزش

اکنون از صفر ایجاد می‌کنید. فکر کنید ۵۰ سال از آن می‌گذرد. چند نفر از مردم از آن استفاده خواهند کرد. آیا شده خسته شوید و اجازه دهید کار خود را از بین ببرید؟ چگونه می‌توانید طرح خودتان را در نزدیک‌ترین آینده حفظ کنید؟ باید مشخصات برخی شرکت‌های مفتخر را دیده باشید.

برای اینکه به آن حد بالا برسید، نتیجه شما باید تا آینده نزدیک ادامه داشته باشد.

مسئولیت پذیری اجتماعی

هرزمانی که نفس می‌کشید، وظایفتان را حتی کوچک انجام دهید. انسان‌دوستی باید جزء قانون زندگی روزمره شما باشد.

شما ممکن است بهانه بیاورید که با چیزی که من موافقم نباید شروع کنید، ولی بسیاری از مردم با روزانه زیر یک دلار زندگی خود را می‌گذرانند.

می‌توانید نقش بسیار خوبی در زندگی دیگران بازی کنید. فقط نباید برای کمک‌های مالی از شما بخواهند، بلکه چیزهای کوچک مانند داوطلب شدن در بعضی مواقع خوب است.

درواقع ضرب‌المثل “بخشندگان کمبودی ندارند” است که می‌گوید. یک‌راه برای تعیین سطح استعداد بالا، IQ، و به دست آوردن آن‌ها حتی پول به‌سادگی بخشیدن است که نعمت‌ها از همه طرف زیاد می‌شوند.

عمده‌ترین برای اکثر کارآفرینان و افراد مشهور داشتن مؤسسات خیریه است. خوشحالی از چیزی که ما به دست می‌آوریم نیست، بلکه از چیزی است که ما می‌دهیم.

سخنران مشهور دکتر علومید امانوئل در یکی از نوارهای صوتی خود گفت: ما باید در نظر بگیریم برگرداندن به طبیعت مهربان پرداخت اجاره‌مان است.

منبع: addicted2success

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.