Home / زندگی / قانون جذب چیست و مراحل قانون جذب برای ازدواج و عشق ، پول و ثروت چگونه است
قانون جذب کائنات
قانون جذب

قانون جذب چیست و مراحل قانون جذب برای ازدواج و عشق ، پول و ثروت چگونه است

قانون جذب بک قانون پایدار در جهان هستی است که بر اساس قدرت ذهن عمل می‌نماید.

این در حقیقت اصل دائمی در گیتی بوده است که بر زندگی انسان‌ها نقش تأثیرگذاری داشته است. در چند دهه اخیر که دانشمندان و روانشناسان متعدد درباره روند اثرگذاری ذهنی انسان بر پدیده‌ها و اتفاقات روزمره مطالعات زیادی داشته‌اند؛ بیشتر به این نتیجه رسیده‌اند که قانون جذب دررسیدن به خواسته‌های بشری نقش اساسی را ایفا می‌کند.

به این نکته مهم توجه داشته باشید، قانون جذب یک قانون جدید ساخته بشر امروزی نیست بلکه از دیرباز در محافل علمی مطرح بوده و آثار قدیمی هم دراین‌باره یافت شده است اما آنچه مسلم است با پیشرفت تحقیقات و دانش، درستی این قانون بیشتر و بیشتر مورد تائید قرارگرفته است.

قانون جذب یک اصل ساده ولی اساسی را بیان می‌کند: هر آنچه انسان در ذهن خود آن را تصور نماید، بیشتر به آن دست پیدا خواهد کرد.

این اصل هم در موارد مثبت اعم از خوشبختی، ثروت و سلامت اجرایی است و هم در حالت‌های منفی مانند بدبختی، بی‌پولی، بیماری و رنج.

بیشتر ما در موارد منفی تجربه داشته‌ایم و همیشه بافکر کردن به مواردی که دوست نداریم، زمینه‌ساز تحقق آن‌ها خواهیم شد.

به‌جای آنکه به فقر و بی‌پولی فکر کنیم باید ذهن خود را به پولدار شدن و ثروتمندی مشغول نماییم. توجه بیش‌ازحد به موارد منفی و موردتنفر ما عاملی برای دریافت آن‌ها از کائنات خواهد شد.

قانون جذب باید الگوی ذهنی ما شود و همیشه وقتی به چیزی فکری می‌کنیم و تخیل خود را زودتر و جلوتر از آن اتفاق به پرواز درمی‌آوریم، همواره باید به این نکته توجه داشته باشیم که به‌طور ناخودآگاه داریم آن تصویر ذهنی را برای خودمان اجراییم یکتیم.

بنابراین همیشه و در تمام رویدادهای روزمره با تفکر مثبت به قضایا نگاه کنیم و به‌قول‌معروف نیمه‌پر لیوان را نگاه کنیم. این امر به‌ظاهر ساده تأثیرات شگفت‌انگیزی در زندگی و موفقیت شما خواهد داشت.

قانون جذب و متافیزیک

ذهن ناخودآگاه انسان قادر به تشخیص درست یا نادرست بودن یک تفکر نیست. نمی‌تواند تشخیص دهد این ذهنیت که دارم جذب می‌کنم به نفعم هست یا خیر؟

کائنات و تمام موجودات هستی منتظرند تا آنچه بیشتر به آن فکر می‌کنی و تصویرسازی ذهنی می‌نمایی را برایت محقق سازند؛ حال می‌خواهد خوشبختی باشد یا بدبختی، سلامت باشد یا بیماری، هیچ فرقی ندارد هر چه بیشتر به آن فکر کنی و برایش نقشه ذهنی بکشی زودتر برائت در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد.

قانون جذب ازنظر دانشمندان فیزیک هم واقعیتی انکارناپذیر است. به اعتقاد آن‌ها همه جهان از انرژی ساخته‌شده‌اند و انرژی دارند، حتی اجسام مادی موجود. وقتی ما به موضوعی یا اتفاقی یا آرزویی مادی فکر می‌کنیم در حقیقت داریم ارتعاش فرکانس ذهنی خود را با آن خواسته یکی می‌کنیم درواقع خود را با آن موضوع هم فرکانس می‌نماییم و هنگامی‌که هم فرکانس شدیم به‌سرعت و زودتر از آنچه که فکر کنیم به سویمان می‌آید.

در این زمان تمام موجودات و تمام کائنات دست‌به‌دست هم می‌دهند تا آن خواسته و تصویر ذهنی را به ما برسانند و برایمان محقق سازند.

پس بهترین کار برای جاری ساختن قانون جذب در زندگی این است همیشه نقشه‌های خوب بکشیم، به وقایع با دید مثبت نگاه کنیم، در ذهن خود از حوادثی که هنوز رخ نداده تصویرسازی مثبت داشته باشیم و از منفی گرایی و بدبینی پرهیز کنیم. البته این اولین گام قانون جذب است.

راز قانون جذب و درستی کاربرد آن بر کسی پوشیده نیست. اینکه چگونه از قانون جذب استفاده کنیم نیز مسئله مهمی است که در ادامه این مقاله با بررسی قوانین جذب برایتان روشن تر می گردد.

 

قانون جذب چیست ( قانون راز )

قانون جذب به بیانی ساده، توانایی جلب توجه ما در زندگی ما است. اعتقاد بر این است که صرف نظر از سن، ملیت یا اعتقاد مذهبی، همه ما مستعد قوانینی است که بر جهان نظارت دارند، از جمله قانون جذب .
این قانون جذب است که از قدرت ذهن برای ترجمه هرچیزی که در اندیشه ماست استفاده می کند و آن را به واقعیت تبدیل می کند.
به لحاظ اساسی، تمام افکار در نهایت تبدیل به اتفاقات می شوند. اگر شما بر عذاب منفی و غم و اندوه تمرکز می کنید، زیر آوار آن باقی می مانید.
اگر بر افکار مثبت تمرکز کنید و اهدافی را که برای رسیدن به اهداف شما هدف قرار می دهید، راهی برای رسیدن به آنها با اقدامات عظیم پیدا خواهید کرد.

به همین دلیل است که جهان چنین مکان بی نهایت زیبایی است. قانون جذب حاکی از آن است که هرچیزی که در ذهن شما تصور می شود و در ذهن شما نگهداری می شود، قابل دستیابی است اگر شما اقدام به انجام یک برنامه برای رسیدن به جایی که می خواهید باشد.

قانون جذب یکی از بزرگترین اسرار زندگی  ما است. تعداد بسیار کمی از مردم کاملا از میزان تاثیر قانون جذب در زندگی روزمره شان مطلع هستند.
اینکه آیا ما آن را آگاهانه یا ناخودآگاه انجام می دهیم، هر ثانیه از وجود ما به عنوان آهنرباهای انسانی عمل می کنیم و افکار و احساساتمان را به اشتراک می گذاریم و بیشتر آنچه را که به آن اندیشیده ایم، جذب می کنیم.

متأسفانه، بسیاری از ما هنوز به پتانسیلی که عمیق درون ما نهفته است، نابینا هستیم. در نتیجه، همه چیز خیلی راحت است که افکار و احساساتتان را بدون علامت بگذارد. یعنی اگر افکار اشتباهی را ارسال کنید احساسات و رویدادهای ناخواسته منفی را به زندگی شما جذب می کند.

پس از این گفتن، کشف اینکه قانون راز در محل کار شما در زندگی شماست، باید یک دلیل عالی برای جشن گرفتن باشد!
هنگامی که قدرت جذب توسط شما درک شده است، دیگر راز نیست. به علاوه، شما آموخته اید که چگونه به طور موثر آن را به زندگی روزمره خود اعمال کنید، تمام آینده خود را برای ایجاد کنید.

قانون جذب در 68 ثانیه

قانون جذب در ۶۸ ثانیه

با تنها چند ثانیه تمرکز توجه خود را بر یک موضوع، ارتعاش آن موضوع را درون خود فعال می کنید و بلافاصله قانون جذب در ۶۸ ثانیه شروع به پاسخ به آن فعال می کند.
هرچه بیشتر توجه خود را به چیزی متمرکز می کنید، ساده تر آن است که شما همچنان به تمرکز بر روی آن بپردازید زیرا شما از طریق راز قانون جذب ، افکار دیگر یا ارتعاشاتی که ماهیت اندیشه ای را که شروع کرده اید جذب می کنید.
در طی ۱۷ ثانیه تمرکز بر روی چیزی، ارتعاش مطابق با آن فعال می شود. و اکنون، همانطور که این تمرکز قوی تر می شود و ارتعاش روشن تر می گردد، قانون جذب ، افکار بیشتری را مطرح می کند.
در این مرحله، ارتعاش قدرت جذب زیادی نخواهد داشت، اما اگر تمرکز بیشتری را حفظ کنید، قدرت ارتعاش بیشتر می شود.

چنانچه شما موفق به صرف نظر از هر گونه فکر به اندازه ۶۸ ثانیه شوید، ارتعاش به اندازه کافی قدرتمند خواهد بود که ظهور آن آغاز می شود.
هنگامی که شما به طور مکرر به تفکر خالص بازگردید، آن را برای حداقل ۶۸ ثانیه، در یک دوره کوتاه مدت (ساعت ها در بعضی موارد یا چند روز) نگه دارید، این فکر یک فکر غالب می شود   و این دقیقا زمانی است که قانون جذب در ۶۸ ثانیه اجرایی و کارآمد می شود.

در ادامه بخوانید : تست روانشناسی ازدواج و عشق

قانون جذب برای ازدواج

اگر شما فقط شروع به یادگیری در مورد قانون جذب کرده اید، احتمالا تمرکز بر این که چگونه می توان آن را برای بهبود بخشیدن به مهم ترین بخش از زندگی خود یعنی قانون جذب برای ازدواج را داشته باشید.
در نتیجه، شما به طور طبیعی می توانید شروع کنید که آیا قانون جذب می تواند به تقویت ارتقا ازدواج شما کمک کند. آیا شما علاقه مند به بهبود ارتباطات، ایجاد صمیمیت و یا مقابله با مناطق درگیری هستید؟
در اینجا برخی از تمرین های مفیدی که می توانند به شما کمک کنند تا از قانون جذب برای ایجاد یک تفاوت مثبت در رابطه خود کمک بگیرید.
اعتقادات به تغییر ذهنیت خود، ایجاد اعتقادات و احساسات مثبت کمک می کنند و شما می توانید آنها را طراحی کنید تا منافع خود را نشان دهند.
یک بار دیگر، این تمرین تنها می تواند انجام شود یا شما می توانید همسر خود را تشویق کنید تا تأییدات خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر شما و همسرتان در تلاش برای جلوگیری از نزاع هستید، می توانید بگویید “من امروز همسرم و مهربان باشم”.
همچنین ممکن است قبل از رفتن به تاریخ، خودتان را در آینه نگاه کنید و جملات تاکیدی مثبت مانند: “من یک فرد دوست داشتنی و آزاد هستم و من امشب به یک دیدار شگفت انگیز می روم”. را بگویید.
این تصورات می توانند عادت های شما را تغییر دهند و به تمرکز بر پرورش خوب در رابطه شما کمک کنند.
حداقل یک ساعت در هفته فرصت پیدا کنید و فقط با همسر خود آرام باشید و ایده های جذاب در مورد چگونگی بهبود زندگی خود را با هم داشته باشید.
به عنوان مثال، ممکن است درباره گذشته یادآوری کنید و در مورد چگونگی تجدید تجربیاتی که در روزهای نخستین رابطه خود با آن روبرو شدید صحبت کنید، یا می توانید لیستی از اهداف مورد نظر خود را در سال آینده ببینید.
با این حال، سعی کنید از انتقاد از یکدیگر و یا صرف زمان زیادی را به افکار افسردگی در مورد اینکه چرا رابطه با مشکلات مواجه شده است، پرهیز کنید.
نکته اصلی این نوع تمرین قانون جذب برای ازدواج این است که توجه مشترک خود را به احساسات شاد، مهربانی برای یکدیگر و اعتقاد بر این که رابطه بتواند موفق شود.

قانون جذب

قانون جذب عشق ( رسیدن به عشق با قانون جذب )

رالف والدو امرسون، متفکر بزرگ بود که کلمات را اعلام کرد، “عشق و شما باید عاشق همدیگر باشید.” هنگامی که صحبت از قانون جذب عشق می آید، این یکی از فلسفه های کلیدی در قلب آموزه های ماست.
ما باید عشق را در بسیاری از جنبه های زندگی مان، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا ما تصمیم گیرنده برای ظهور عشق هستیم یا نه، پیدا کنیم.
این به خاطر این است که هرگز نباید عشق را در اهمیت آن برای خوشبختی و رفاه ما در نظر گرفت. همه شادی از نوعی از عشق است.
هنگامی که ما ذهنمان را به تعالیم قانون جذب عشق و بخش بزرگی از آن در زندگی ما تبدیل کرده ایم، می توان ساده تر به شناسایی راه های مختلفی که ممکن است ما ناخودآگاه خود را بسته به هر گونه فرصت پیدا کردن عشق که ما طلب می کنیم

ما قبلا می دانیم که قانون جذب می تواند به طور موثر استفاده شود و تاثیر مثبتی که راز قانون جذب را در بر می گیرد و جایگزین کردن همه احساسات منفی با تصدیق های مثبت ذهنی می تواند بر آنچه که در زندگی شما می بینید تاثیر داشته باشد.
با این حال، بسیاری از تله های معمولی وجود دارد که مردم می توانند در هنگام تلاش برای اعمال قوانین جذابیت در زندگی عاشقانه خود سقوط کنند.
هنگامی که شما به امکانات بی حد و حصر قانون جذب عشق بیدار شده اید و آنها را به زندگی عاشقانه خود اعمال می کنید، عشق بی نظیر زندگی شما می تواند به سمت معجزه آسا تبدیل شود.
مهم ترین چیزی که باید انجام دهید وقتی احساس می کنید که برای عشق بیشتر در زندگی شما وجود دارد این است که افکار و اعمال خود را با چیزی جز عشق مطلق نگذارید.
ذهن شما با گسیل کردن  احساسات مثبت و عشق به خود و اطرافیانتان، توانایی شما برای عشق ورزیدن و دوست داشتن دوباره می تواند از طریق دیگران بدرخشد.

راز شاگرد اول ها را دانلود کنید

متافیزیک و قانون جذب ( فیزیک کوانتوم و قانون جذب )

از طریق متافیزیک و قانون جذب تمام ذهن ها از طریق یک ذهن به نام ذهن جهانی متصل می شوند.
بنابراین، انرژی موجی فکر ما در سراسر جهان می رسد.  قانون جذب و متافیزیک گاهی اوقات قانون راز سازگاری نامیده می شود، زیرا جاذبه بر اساس خواسته ها و نیازهای سازگار است.
هنگامی که ما یک شکل تفکر تجسم ایجاد می کنیم که به ذهنیت جهانی می رسد، دیگران نیز شکل های متفاوتی را تشکیل می دهند که برای ما سازگار است.
از طریق اصل مغناطیسی جذب ذهن ناخودآگاه، این خواسته ها و نیازهای سازگار با آن ملاقات می کنند. ما از طریق سازگاری خواسته ها و نیازها، به خلاقیت های یکدیگر کشیده می شویم. این عمل در واقع بیان جذابیت اجرایی در قانون جذب است.

انرژی درمانی در قانون جذب کائنات

انرژی درمانی قانون جذب کائنات به عنوان درمان مکمل شامل استفاده از انواع مختلف زمینه های انرژی است.
به طور کلی، هدف انرژی درمانی این است که انرژی را به بیمار منتقل کند یا انرژی را در یک بیمار تعادل دهد.

انواع مختلفی از انرژی درمانی وجود دارد، برخی از آنها از درمان هایی مانند نور، صدا و آهن استفاده می کنند. این درمان ها برای اندازه گیری نسبتا آسان است.
سایر انواع درمان های انرژی مانند ریکی، چیگون و لمس درمانی در نظر گرفته شده اند تا زمینه های انرژی را تحت تاثیر قرار دهند که به نظر می رسد در بدن انسان نفوذ کرده و نفوذ کنند. این درمان ها نمی توانند به راحتی اندازه گیری یا تحقیق شوند.

با وجودی که نتایج این روش ها به صورت کمی قابل اندازه گیری نیست، برخی از ابزارهای جدید مانند دستگاه تداخل کوانتمی ابررسانا (SQUID) نشان می دهد که وظیفه تحقیق در انرژی درمانی است.

علاوه بر این، و مهمتر از همه، بسیاری از تکنیک های استفاده شده در انرژی درمانی از شیوه های سنتی آسیایی با هزاران سال سابقه استفاده می شود.
به عنوان مثال، بیش از ۲۰۰۰ سال پیش، شفا دهنده های آسیا معتقد بودند که انرژی جریان و تراز زندگی برای حفظ سلامتی مهم است و بیماری ها ناشی از عدم تعادل انرژی است.
آنها درمان ها و شیوه هایی مانند طب سوزنی، یوگا و چیگونگ را برای اصلاح این عدم تعادل ایجاد کردند.

قانون جذب ثروت

قانون جذب ثروت و پول ( راز جذب ثروت )

برای استفاده از قانون جذب ثروت و یافتن راز جذب ثروت لازم است تا به نکته های زیر توجه کنید:

جذب پول با تمرکز بر فراوانی

اگر بیشتر وقت خود را صرف تمرکز بر فراوانی می کنید، بیشتر می تواند راه شما باشد. خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد.
مثلا: چشم های خود را برای ۳-۵ دقایق ببندید، تمام وقت خود را صرف آرامش عمیق ترین احساسات از قدردانی شما برای فراوانی در زندگی تان کنید .
رهایی از ترس بی پولی
بسیاری از مردم به طور تصادفی خود خرابکاری می کنند. بنابراین، شما ممکن است در برخی از سطوح می ترسند از آنچه اتفاق می افتد.
همه دلایلی را که ممکن است ترس از فراوانی داشته باشید بنویسید. به عنوان مثال، شما ممکن است بنویسید «اگر مردم فقط از ثروت من استفاده کنند» یا «اگر من خوشحال نیستم، حتی وقتی که من ثروتمند هستم».
برای هر ترس، فکر کنید که از آن چه می آید. آیا کسی از گذشته شما این پیام را به شما داد؟ آیا از محیط اجتماعی شما می آید؟ توجه داشته باشید منبع آن چه چیزی بوده است.

شکرگزاری راه تقویت قانون جذب پول

اگر شما به خاطر آن مقدار پولی که اکنون دارید و به دست آورده اید شکرگزار باشید، به تمام کائنات این پیام را می دهید که آمادگی برای دریافت پول های بیشتر را دارید.
دنیا و کائنات شما را فرد ارزشمند و لایقی برای جذب ثروت می داند و هر آنچه را که می خواهید از راه هایی که فکرش را هم نمی کنید برایتان می فرستد.

 

سخاوتمندانه ببخشید

بزرگترین راز مراحل جذب ثروت این است که خود را به عنوان یک ثروتمند درک کنید و مانند آن ها بخشنده باشید. در این راستا لازم نیست که مبلغ بسیار بالایی را بخشش کنید و به تعداد افراد زیادی کمک نمایید، فقط کافی است که در حد توان خود و بخشی از درآمد و دارایی خود را به افراد نیازمند کمک نمایید.

به نظر شما قانون جذب چیست؟ و مراحل قانون جذب برای ازدواج و عشق ، پول و ثروت چگونه است؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[newsletter_signup_form id=3]

یک نظر

  1. متأسفانه این قانون هیچگونه پشتوانه علمی، تجربی یا عقلی ندارد. در طول تاریخ هیچ دانشمندی با این قانون خیالی به چیزی دست پیدا نکرده است.

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.