Home / زندگی / آینده زندگی خود را امروز طراحی کنید
آینده زندگی
آینده

آینده زندگی خود را امروز طراحی کنید

این قانون حیات است نه قانون بشر، که می گوید: اگر دلتان می خواهد زندگی تان را متحول کنید، خوشحال تر و آگاه تر و آرام تر باشید و اختیار زندگی تان دست خودتان باشد.

در گام اول لازم است خودتان را تغییر بدهید.همه چیز هستی است.

آینده زندگی خود را طراحی کنید

اما هستی چیست؟

اگر لحظه ای فکر کنیم، می توانیم درک کنیم که تمام چیزهایی که در پیرامون ماست، فرمی از هستی می باشد. چون انواع و اقسام اشکال مادی از جاندار و بی جان حاکی از این است که حیات وجود دارد و درک و فهم ما بر پایه هشیاری و نیروی خلاق استوار است. بنابراین، تمام آنچه روی کره زمین وجود دارد، حاکی از انرژی عظیم است، چه سنگ، چه خاک و گل و یا من و تو.

جوهر و ذات سنگ را نیروهای طبیعی تاثیرگذار بر آن تعیین می کند. یعنی هستی سنگ اختیاری نیست و سرنوشتش از قبل تعیین شده است و بالاخره زمانی به خاک تبدیل می شود. تمام موجودات مادی به تدریج فرسوده می شوند.

اما جوهر بشر ثابت نیست و می شود تغییرش داد. این خصوصیت خارق العاده جزو فطرت و طبیعت بشر است که باعث شده است بشر را اشرف مخلوقات بدانند.

ذات واحد و منحصر به فرد انسان او را قادر می سازد در مواردی خاص حق انتخاب داشته باشد.هر انسانی به دلیل چگونگی جوهر وجودی اش طوری خلق شده است که می تواند سرنوشت خودش را تعیین کند و به موفقیت دلخواه برسد.

وجود و هستی شما در زندگی دائم در حال رشد است و این رشد غیر ارادی است. این حالت با تولد انسان شکل می گیرد. تا وقتی وجود انسان دارای روح و خلاقیت است، طریق رشد او در زندگی به اختیار خودش است و حق انتخاب تام دارد.

قبل از تعیین سرنوشت خودتان لازم است مکان مخفی و پنهان در درونتان را که آینده تان را شکل می دهد، بشناسید.

در حقیقت سرنوشت امروز ما برگرفته از حالت وجودی و طبیعی ما در زمان حال است.

ما تا این لحظه در تعیین سرنوشت خودمان دخالت چندانی نداشتیم، چون ماهیت وجودی و ترس ها و تردیدهای گذشته مان بوده که نقش ها را تعیین می کرده است. حقایق به ما کمک می کنند تا به وجود مشکلات باطنی و ناخودآگاه خود پی ببریم.

تفکر جزو فطرت ماست. ما باید فکر کنیم تا خودمان را بشناسیم، چون صرفا با فکر کردن است که می توانیم خودمان را بشناسیم و به هدف دست یابیم.اگر ما حق انتخاب نداشتیم زندگی کسل کننده می شد و مجبور بودیم بقیه عمرمان را در شرایط تحمیلی به سر ببریم.

سعی کنید از محیط اطرافتان آگاه شوید، بخش پنهان وجود واقعی شما همان آگاهی تان از زمان حال است. وجود واقعی شما بهترین را می داند، چون بینش دارد. ماهیت عادی و ظاهری شما نابیناست، اما وجود واقعی تان که همیشه و همه جا حضور دارد، افکار و احساسات ناخودآگاه و غیر ارادی را به راحتی می بیند.

این نیروی برتر باعث می شود هرگز ناکام نشوید. هر وقت به آگاهی و بینشی دست پیدا می کنید که منشأ آن افکار و الگوهای قدیم و محدودتان نباشد، از درون به انتخاب های جدیدتر و بهتری آگاه می شوید.

در این لحظه وجود واقعی تان به شما خوشامد می گوید. حالا شما اعتماد به نفس دارید و این روش کمکتان می کند به آسانی سرنوشت خودتان را تعیین کنید و آینده زندگی خود را طراحی کنید.

اگر علاقمند به دریافت این نوع مقالات و فایلهای آموزشی رایگان دیگر هستید، کافی است آدرس ایمیلتان را وارد کنید :
[newsletter_signup_form id=3]

 

 

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.