Home / پول / راه ثروتمند شدن سریع در جوانی چگونه است
ثروتمند شدن

راه ثروتمند شدن سریع در جوانی چگونه است

دانستن راه ثروتمند شدن سریع در جوانی آرزوی بسیاری از انسان هاست. با در نظر گرفتن عملکرد ثروتمندان و راهی که آن ها طی کرده اند می توان به نقاط اشتراکی در رفتار های آن ها دست یافت.

دور از انتظار نخواهد بود که اگر شما هم مهم ترین کارهای آن ها را برای ثروتمند شدن سرلوحه زندگی خود قرار دهید، در آینده ای نه چندان دور جزو گروه ثروتمندان خودساخته باشید.

 

بهترین درس های موفقیت  و راه ثروتمند شدن سریع در جوانی:

  1. شما میانگین ۵ نفری می شوید که بیشترین وقت را با آنها می گذرانید

هر انسانی به طور میانگین، هم از نظر ثروتمند شدن و هم از نظر موقعیت اجتماعی میانگین ۵ نفر از دوستان صمیمی و نزدیک خودش است که بیشترین زمان را با آن ها می گذراند. این افراد به طور ناخودآگاه و غیر مستقیم بر عملکرد فرد تاثیر می گذارند و او را سمتی خاص سوق می دهند.

  1. ثروتمند شدن به تنهایی خوشحالی نمی آورد

ولی پول می تواند این آزادی را به شما بدهد که چیزهایی بخرید که شما را خوشحال کند. خوشحالی واقعی از پرکردن وقت و روزهای شما به دست می آید که با اشتیاق آنها را دنبال می کنید.

من با مردم ثروتمندی که به طرز غیرباوری خوشحال بودند و با مردم فقیری که خیلی خوشحال بودند، روبه رو شدم. اینکه ۲۰ میلیون یا ۳۰ میلیون داشته باشید، ممکن است در لحظه شما را برای ثروتمند شدن خوشحال کند. ولی با قدردانی از چیزهایی که دارید، برای زنده بودن و برای روزی که داشته اید، احساس بهتر و چشم انداز بهتری خواهید  داشت.

ثروتمند شدن سریع

  1. رسیدن به هدف مهم تر از ثروتمند شدن سریع است

تونی رابینز به خوبی حرفی که می زند را می داند: موفقیت درباره هدف شما نیست، این است که شخصی می شوید که هدفش را می تواند کامل کند.

اکثر میلیونرها می گویند فقط به دست آوردن پول مهم نیست. مهم رشد شخصی شما است و اینکه در مهارتی که می توانید درآمد داشته باشید، پیشرفت کنید. خود سفر مهم تر از مقصد است.

و وقتی به مقصد خود رسیدید، سؤال شروع می شود، الان چطور؟ به خاطر این مهم است که بخواهید ادامه دهید و برای راهی که برای ثروتمند شدن آمده اید و به چیزی که رسیده اید، سپاسگزار باشید.

  1. در راه ثروتمند شدن مربی داشته باشید تا بتوانید رشد بیشتری داشته باشید

تقریباً اگر از هر شخص موفقی بپرسید می بینید که در مسیر خود مربی داشته اند.

بهترین مربی ها افرادی هستند که این مسیر کارآفرینی و ثروتمند شدن را خودشان طی کرده باشند و از فراز و نشیب های مسیر مطلع باشند. این افراد می توانند به شما کمک کنند تا در زمانی کمتر از آنچه آن ها طی کرده اند راه ثروتمند شدن سریع در جوانی را طی نمایید.

  1. برای ثروتمند شدن به آموختن علاقه مند باشید

هر فردی که به ثروتمند شدن علاقه دارد باید بداند که هیچ گاه ثروتمند شدن به طور اتفاقی و شانسی به دست نمی آید. هر چه فرد در کاری که انجام می دهد اطلاعات و دانش بیشتری کسب نماید می تواند مسیر ثروتمند شدن سریع را طی نماید و زودتر به مقصد مورد نظر برسد.

  1. داشتن ۲ منبع درآمد بهتر از یکی در مسیر ثروتمند شدن هست

ثروتمندان می دانند چگونه پول و منابع خود را به کار گیرند تا برای آنها سود داشته باشد و همه آنها حداقل دو منبع درآمدی یا بیشتر از طریق سرمایه گذاری های ایمن، املاک و دارایی و مشارکت دارند.

داشتن چند منبع درآمدی کمک به بالا بردن ثروت و سرمایه می کند، آنها اول بر یک منبع متمرکز می شوند و پس از اینکه در یک سطح به پایداری رسیدند، فعالیت خود را تنوع می بخشند.

  1. یاد بگیریم از ورزش کمتر متنفر باشیم

تقریباً با هر میلیونری که مصاحبه داشتم به نوعی ورزش های روزانه مثل دویدن، ماراتن و غیره انجام می دهند. آنها در ورزشگاه و محل کار خود فعالیت دارند.

همیشه همبستگی بین شکستن موانع تناسب اندام و از بین بردن موانع در کار و ذهن شما وجود دارد.

آنها در هر دو مورد قدرت و اعتماد به نفس، نظم و انضباط و تعهد کاری دارند. ضعف هرگز نمی تواند آن را از بین ببرد. بنابراین تلاش خود را ورزش ادامه دهید که در بقیه کارها جرأت بیشتری پیدا می کنید.

راههای ثروتمند شدن

  1. تجربیات خود را در ثروتمند شدن بنویسید

شما حتماً لازم نیست ثروتمند باشید تا تجربیات خود را بنویسید به شما ضربه ای نمی زند. افراد موفق زیادی هستند که کار خود را از نوشتن شروع کردند.

نوشتن یک ابزار قوی است، برای اینکه با نوشتن کارهای روزانه و اشتیاق های خود، بهتر می توانید خود را بشناسید و همچنین کار و حرفه شما پیشرفت بیشتری می کند.

اگر نمی توانید هرچیزی را برای عموم و دیگران در اینترنت به اشتراک بگذارید آنها را برای خود بنویسید. نوشتن، کارهایی که انجام داده اید و جایی که می خواهید بروید را به شما یادآوری می کند. نوشتن اهدافتان، یک راه باور نکردنی برای اطمینان از به دست آوردن آنها است.

جیم ران به بهترین صورت گفته است: اینکه درطول زندگی خود، آینده خود و هدف خود، یک دانش آموز باشید چالش برانگیز است. به حافظه خود اعتماد نکنید.

وقتی چیزهایی می شنوید که با ارزش هستند، آنها را بنویسید. وقتی از کنار چیزهای مهم رد می شوید، آنها را بنویسید. همیشه وقت بگذارید آنها را بنویسید و به هر نوعی (سایت و یا ضبط کردن) این کار را ادامه دهید.

لطفا شما هم با نظرات خود راههای ثروتمند شدن را با بقیه دوستان به اشتراک بگذارید

 

 

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.