Home / زندگی / رسیدن به رؤیا با ۳ روش سریع
رسیدن به رؤیا
رسیدن به رؤیا

رسیدن به رؤیا با ۳ روش سریع

شما می‌توانید در راه رسیدن به رؤیا بر هر ترسی غلبه کنید اگر بخواهید آن را انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید ترس هیچ جا نیست، به جز در ذهن.

ما همه در مورد افرادی شرکت‌های بزرگ غیر از شغل خود را تأسیس می‌کنند شنیده‌ایم. اگرچه این داستان‌ها ما را پرهیجان می‌کنند، ولی برای یک فرد معمولی دور از ذهن می‌رسد.

ولی همه این افراد در یک‌چیز مشترک هستند، برای رسیدن به رؤیا یا هدف کاری را شروع کردند قبل اینکه بدانند به آن حتماً می‌رسند.

برنامه کاری وجود نداشت. هیچ سرمایه‌گذاری وجود نداشت. تحقیقاتی در مورد بازار نداشتند تا در مورد آن فکر کنند. در این موارد، گام‌های عملی برداشتند و به سمت هدف و رسیدن به رؤیا که تحقیق و برنامه‌ریزی کردند حرکت کردند.

رؤیا

جنی تریدول وقتی تمام‌وقت خود را به‌عنوان یک مشاور حقوقی برای راننده‌های مسابقه فعالیت می‌کرد، شغل دیگری نداشت. وقتی از نقشه‌اش در طول روزی که نیامده بود پرسیدند، گفت”من می‌خواهم یک تغییری در کارم به وجود بیاورم و شروع کنم.”در سال گذشته او اولین زنی بود که در مسابقات پیروز شد.

موقعی که تریدول به افرادی که می‌خواستند تغییرات بزرگ ایجاد کنند مشاوره می‌داد، گفت “هیچ‌وقتی نیست که برای انجام دادن عالی باشد. ترس خود را برای رسیدن به رؤیا تغییر دهید، هرچه باشد. راحت است که بر یک بخش تمرکز کرد، بر توان خود تمرکز کنید.”

در این جامعه، هرکسی یک کارآفرین است، اگر فکر می‌کنید کلمه”کارآفرین”در مورد شما کاربرد ندارد، اشتباه می‌کنید. ما همه می‌توانیم سازش پیدا کنیم و مهارت‌های خود را بیشتر کنیم، حتی در شغل‌های قدیمی.

“فقط به خاطر اینکه آن را نسنجیده‌اید، دلیل نمی‌شود که نتوانید در جهتی که می‌خواهید حرکت کنید.”

اینکه چه‌کاری انجام می‌دهید کمتر اهمیت دارید و مهم‌تر این است که آن را انجام دهید. ممکن است در یک‌جهتی حرکت کنید و سریعاً به آخر برسید، پس مسیرهای متفاوت را امتحان کنید و اگر یک‌راه به بن‌بست خوردید بتوانید راه دیگری را ادامه دهید.

وقتی تغییراتی به وجود می‌آورید، در راه برای رسیدن به رؤیا درست انتخاب کنید. سرمایه‌گذاری موفق با یک سری قدم‌های کاربردی شروع می‌شود. بعضی فکری دارند و به آن عمل می‌کنند. قبل اینکه مسیر قطعی پیدا کنید، تغییرات زیادی باید ایجاد کنید.

پس، اگر دارید این مطلب را می‌خوانید و رؤیایی در سر دارید، اشتیاق دارید یا کاری را می‌خواهید شروع کنید، منتظر نباشید تا ستاره‌ها ردیف شوند تا شما حرکت کنید.

“فقط به خاطر اینکه آن را نسنجیده‌اید، دلیل نمی‌شود که نتوانید در جهتی که می‌خواهید حرکت کنید. اگر منتظر هستید تا وقت عالی آن برسد، پس هرگز اتفاق نخواهد افتاد.”

اینجا مطالبی را آوردیم که می‌توانید روز خود را با آن‌ها شروع کنید تا اعتمادبه‌نفس خود را بیشتر کنید و یک طرز فکر تجاری در راه رسیدن به رؤیا به وجود بیاورید:

رسیدن به رؤیاها

  1. ترس خود را تشخیص دهید

وقتی افکار منفی در ذهن شما به وجود می‌آیند، آیا فوراً از آن‌ها تأثیر می‌گیرید؟ این حرف‌های منفی را که به خود می‌گویید را شناسایی کنید و آن‌ها را تغییر دهید.

  1. بر نکات مثبت تمرکز کنید

فیلم‌های الهام‌بخش ببینید، داستان‌های انگیزشی بخوانید و با دیگر افراد مثبت رفت‌وآمد داشته باشید.

  1. در مورد راه‌های کوچک‌تر فکر کنید که با آن‌ها می‌توانید حرکت خود را به سمت رسیدن به رؤیا شروع کنید

برای تریدول این به معنی کم کردن ساعت‌های کاری در طول روز بوده است. شما می‌توانید در خارج از ساعات کاری خود، هدف خود را دنبال کنید.

درکل، حرکت به سمت هدف خود را شروع کنید، چه تغییری می‌توانید انجام دهید و به آن برسید؟

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.