Home / پول / کلید موفقیت در کارآفرینی با سرمایه کم
کارآفرینی
کارآفرینی

کلید موفقیت در کارآفرینی با سرمایه کم

برای موفقیت در کارآفرینی با سرمایه کم آن‌ها منتظر نمی‌مانند تا شما بگوئید چه‌کار انجام دهید، یا برای اینکه شرایط عالی باشد، یا برای کنترل منابع نیاز دارند درصحنه باشند.

به‌قول‌معروف آن‌ها فقط باید بروند و انجام بدهند. در پایان داستان، آسان به نظر می‌رسد درست است؟ اما فرآیند ساده‌ای نیست.

این همان روحیه‌ای است که موفقیت بعد چند بار شکست، رد شدن و عقب‌نشینی بدیهی باشد.

این روحیه است که کارآفرینی را قادر می‌سازد خود را از زمین بلند کنند، گردوغبار خود را خاموش کنند و دوباره شروع کنند، حتی اگر نتیجه نامعلوم باشد.

این‌گونه است که می‌توانید در رؤیای خود بمانید، به روبه‌رو شدن با همه فرصت‌ها باور داشته باشید تا روزی که به حقیقت محکم برسید.

و بهترین قسمت آن کدام است؟ شما حتی تا حالا کسب و کار خود را برای داشتن روحیه کارآفرینی ایجاد نکرده‌اید.

شما می‌توانید بر روی تبدیل شغل خود کارکنید، کسی را به‌کارگیرید، یا از یک مؤسسه غیر سودآور، دانشگاه یا مؤسسه دولتی کاری انجام دهید. این یک کارآفرینی نام دارد.

مسلماً این می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. شما اغلب تمام منابعی که نیاز دارید نمی‌توانید کنترل کنید. بااین‌حال، تعریف ما را فراموش نکنید! کارآفرینان مصمم به‌سوی اهداف خود پیشرفت می‌کنند باوجوداینکه منابع خود را تحت کنترل نداشته باشند. که این مهم‌ترین راه کارآفرینی است.

بله، روحیه کارآفرینی افسانه‌ای است. ما می‌دانیم که چگونه آن را تشخیص دهیم وقتی ما آن را می‌بینیم، اما چگونه می‌توان آن را ایجاد کرد؟ ما کدام ویژگی، مهارت و شخصیت‌هایی را باید توسعه دهیم اگر می‏خواهیم کارآفرینی را افزایش چشمگیر دهیم؟

موفقیت در کارآفرینی

اینجا ۷ کلید موفقیت در کارآفرینی با سرمایه کم آمدهاست:

کارآفرین مجموعه‌ای از مهارت‌ها را نیاز دارد. به‌هرحال، آن‌هایی که در زیر نشان داده‌شده از محبوب‌ترین از پیشروان در این موضوع انتخاب‌شده است که در سراسر دنیا وجود دارد.

  1. انعطاف‌پذیر باشید

آیا به یاد دارید که ماقبل در مورد شکست و عقب‌نشینی‌ها صحبت کردیم؟ صفت کلیدی یک کارآفرین است که بتواند از زمان‌های سخت مانند آب‌وهوای طوفانی عبور کند.

“مهم نیست که چقدر ما عقب می‌افتیم، ما را شخم روبه‌جلو را ادامه می‌دهیم. این تنها راه برای روشن نگه‌داشتن جاده‌ها است. ”

  1. شجاعت

شجاعت بسیاری می‌خواهد تا در جمعیت ایستادگی کرد و خود را به روشی که لازم است به بیرون بکشید تا شروع کنید کسب و کار خود را از صفر ایجاد کنید.

  1. ارتباط

شما ممکن است بهترین طرح کسب وکار را در جهان داشته باشید، اما اگر نتوانید پیام‌های کلیدی خود را به‌طور مؤثری به دیگران برسانید، دقیقاً تنها چیزی است که باقی خواهد ماند، این است … یک نقشه. ارتباطات بیشتر از یک مهارت ناچیز، اما بسیار ضروری در دنیای کارآفرینی است.

  1. یادگیری را ادامه دهید

به‌عنوان یک کارآفرین، شما اغلب یک زن یا یک مرد هستید. به این معنی هست که شما در بخش‌هایی که آن را ندارید، در شیب منحنی یادگیری تند و سریع قرار دارید.

اما نگذارید یادگیری متوقف شود! رشد وقتی می‌آید چالش‌ها و فرصت‌های جدید برای یادگیری به همراه می‌آورد.

داشتن نگرش مثبت به سمت یادگیری چیزهای جدید شما را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد وقتی با چالش‌های جدید روبرو شدید … چیزی که اغلب هست!

  1. حس کنجکاوی

کنجکاوی جرقه‌ای است که در وهله اول موقع تلاش‌های کارآفرینی به وجود می‌آید.

شگفت‌انگیزی جهان و در مورد اینکه چگونه می‌تواند متفاوت باشد، بسیاری از کارآفرینان جوان را به بیرون رفتن تشویق می‌کند و اغلب به نفع دیگران، به دنبال راه‌حل آن‌ها هستند.

“مسئله مهم این است که دست از سؤال پرسیدن برندارید. کنجکاوی دلیلی برای وجود داشتن است.”

کسب و کار

  1. مسئولیت‌پذیری

توانایی برای ایستادگی و قبول مسئولیت فعالیت‌هایتان، حتی در رویارویی با شکست، شما را در دنیای کاسبی پایدار خواهد کرد.

همان‌طور که شنیده‌ایم، مردم باکسانی که می‌شناسند، دوست دارند و اعتماد می‏کنند و کسانی که صادق هستند، کار می‌کنند و دست دادن محکم یک‌راه طولانی در دنیای کارآفرینی است.

  1. یکدلی

اغلب “مهارت نرم” نامیده می‌شود، اما حقیقت این است که چیزی آسان‌تر از همدلی با دیگران نیست.

رهبران خوب مشتری محور فعالیت می‌کنند و نیازهای مشتریان را در محوریت اصلی کسب و کار خود قرار می‌دهند.

برای انجام آن، به‌عنوان یک رهبر شما باید قادر باشید خود را در کفش مشتری قرار دهید. به‌عبارت‌دیگر، با آن‌ها و آنچه نیاز دارند، حس همدلی برقرار کنید.

فکر کنید به چه چیزی نیاز دارد؟ شما احتمالاً آن را انجام داده‌اید، اگر این کار را نکرده‌اید الآن شروع کنید. برای کسانی که با توجه فروبردن انگشتان پای خود را در اقیانوس کارآفرینی، یک ثروت از اطلاعات خارج وجود دارد در اینترنت وجود دارد.

جریان‌های درآمد خود را متنوع کنید. الآن زمان این نیست که تمام تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد قرار دهید. تلاش کنید و ریسک ایجاد درآمد را برای خود گسترش دهید تا در شرایط سخت بتوانید حرکت را ادامه دهید.

ارتباطات – این چیزی که می‌دانید نیست،کسی هستید که می‌دانید و این به‌خصوص، در دنیای کسب و کار واقعیت دارد.

فقط بدانید که همه‌چیز که به سمت کسب و کار شما پرتاب می‌شود شیرین نیست. تلاش کنید و از فرصت‌ها برای ایجاد ارتباط بامعنی با افراد جدید استفاده کنید.

برای کار سخت آماده‌باشید – اغلب سال‌های اول برای بسیاری از افراد سخت است و برای بسیاری حتی چند وقت بعدازآن نیز سخت خواهد بود.

شغل‌های کمی وجود دارند که سراسر شور و هیجان باشند. برای کار کردن خیلی سخت آماده‌باشید و حس صبر را گسترش دهید.شما به آن نیاز خواهید داشت!

آیا تا حالا در دنیای کارآفرینی اقدام کرده‌اید؟ لطفاً افکار ماقبل خود را فراموش کنید.

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.