Home / پول / راه های پولدار شدن بدون سرمایه
راه های پولدار شدن
پولدار شدن

راه های پولدار شدن بدون سرمایه

راه های پولدار شدن بدون سرمایه شاید کمی عجیب برسد، اما کاری عملی و شدنی است.

اخیراً در مطالعه‌ای بررسی شد ۴/۱۰ میلیون خانه‌دار دارای ۱ میلیون دلار یا بیشتر در سال ۲۰۱۵ بودند. مقدار زیادی از این پولدارها وجود دارند! آیا فکرش را هم می‌کنید که یک میلیونر کنارتان ایستاده باشد؟

من این مردم را همه روزه می‌بینم. آن‌ها ماشین‌های گران‌قیمت دارند و برای مدت طولانی پول ذخیره دارند که موقعیت شغلی و رفاهی خوبی برای آن‌ها ایجاد کرده است.

در اینجا ۱۰ مورد که در افراد پولدار رایج است و از راه های پولدار شدن بدون سرمایه است را آورده‏ ایم:

۱- ثبات شغلی

برخلاف باور اکثر مردم، کسانی هستند که به آن‌ها کمک مالی نشد یا یک‌شبه از رونق بازار اینترنتی پولدار نمی‌شوند، آن‌ها حتی با یک کارمند برای مدت طولانی‌مدت ۳۰ الی ۴۰ سال باقی می‌مانند.

بودن در بعضی شرکت‌ها می‌تواند فواید زیادی مثل حقوق زیاد داشته باشد. وقتی برای کار کردن به مدت طولانی در این موقعیت‌ها احساس راحتی نمی‌کنید، افراد زیادی می‌توانند جایگزین شما شوند. مثل سایر کارکنان دولتی.

۲- پس‌اندازهای دائمی

اکثر بازنشستگان ثروتمند از ۲۰ الی ۳۰ سالگی شروع به پس‌انداز برای بازنشستگی خود کردند.

به یاد داشته باشید هر دلاری که برای مالیات می‌دهید برای شما سود بزرگی در پی دارد. علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌ها کمک‌های مربوطه می‌دهند که برای شما سودآور است.

۳- صرفه‌جویی‌تان را بالا ببرید

یکی از بهترین لحظه‌هایمان در حرفه‌مان روزهایی است که افزایش حقوق داشته‌ایم.

آسان است بیرون بروید و پول اضافی را برای قایق جدید یا تعطیلات صرف کنید. یک روش این است نیمی از افزایش حقوقتان را ذخیره کنید.

۴- سرمایه‌گذاری کنید

میلیونرها سرمایه خود را برای چند دهه (نه چند سال) نگه می‌دارند. آن‌ها می‌گذارند تا سود سهام آن‌ها در طول زمان بیشتر شود و رشد اقتصادی را در درازمدت پیش‌بینی می‌کنند. این آن‌ها را متفاوت از کسانی می‌کند که فقط در پول سرمایه‌گذاری می‌کنند.

۵- از مشاوره نترسید

بیشتر پولدارها مشاوره را خود به‌تنهایی انجام نمی‌دهند. آن‌ها می‌دانند چقدر قوی هستند و اگر قدرت آن‌ها در برنامه‌ریزی مالی و سرمایه‌گذاری زیاد نیست، به کارشناسان خبره واگذار می‌کنند.

۶- وام مسکن پرداخت کنید

مشخصه اکثر بازنشستگان خوشحال این است که در ۶۵ سالگی از بدهی خلاص می‌شوند. آن‌ها ۲ الی ۳ پرداخت در سال یا یک پرداخت کوچک در ماه دارند.

می‌توانید در سایت بروید و ببینید بدهی شما چند مدت دیگر بسته می‌شود. و هر طور که می‌خواهید برای افزایش پرداخت بدهی‌تان ذخیره کنید.

۷- در رؤیابافی افراط نکنید

در یک گروه، تعداد خانواده‌های سال یادداشت شدند، “میلیونرها نسبت به مصرف هزینه‌شان محتاط‌تر بودند و بیش‌ازحد کت پوست و جواهر خرید نمی‌کردند. تعداد کمی از آن‌ها ماشین‌هایی مثل مرسدس و بی ام و داشتند.”

۸- اعتبار داشته باشید

وقتی امتیاز بانکی شما بیشتر باشد، نرخ بهره شما پایین‌تر خواهد آمد و می‌توانید بدهی و وام ماشین خود را پرداخت کنید. این کارها را می‌توانید با پرداخت بدهی‌های کم انجام دهید.

۹- هدف خود را تعیین کنید

افراد موفق برنامه‌ریزی می‌کنند و هدف‌های خود را اولویت‌بندی می‌کنند و مشخص می‌کنند چگونه آن‌ها را باید انجام دهند.

آن‌ها چشم‌انداز روشنی ازآنچه می‌خواهند، دارند و قدم‌های لازم را برای رسیدن به آن برمی‌دارند.

۱۰- دارایی‌های مناسب انتخاب کنید

اکثر مردم ثروتمند خانه‌هایی با قیمت زیاد نمی‌خرند یا برای اجاره ولخرجی نمی‌کنند. آن‌ها دارایی‌هایشان را حفظ می‌کنند یا اجاره‌شان را مداوم پرداخت می‌کنند.

وام مسکن خود را پرداخت می‌کنند و از دارایی‌های نقدی خود برای ساخت خانه‌ای که کم‌کم طی ۳۰ سال ارزش پیدا می‌کند، استفاده می‌کنند.

راز پولدار شدن بدون سرمایه؛ راهکارهای کوچک، تعیین هدف و برنامه‌ریزی‌های مالی در طولانی‌مدت هستند که شما با این ده قدم به آن نزدیک‌تر می‌شوید.

[newsletter_signup_form id=3]

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.