Home / زندگی / ۶ کار اصلی که هر کارآفرین باید بداند
کارآفرین
کارآفرین موفق

۶ کار اصلی که هر کارآفرین باید بداند

اندرو یک کارآفرین مشهور است که کتاب‌ها و سخنرانی‌های زیادی کرده است. او دوست داشت تجربیات و درس‌هایی که از زندگی یاد گرفته است را تا آنجا که ممکن است با دیگران تقسیم کند. اینجا چکیده‌ای از نصیحت‌های او آمده است.

  1. به حرف‌های منفی گوش نکنید

خیلی از دوستان او که در بازار بودند، به او می‌گفتند کتاب ننویسد. شما باید این گفته‌های منفی را نادیده بگیرید و کاری که می‌خواهید را انجام دهید.

  1. یک چشم‌انداز روشن داشته باشید

به‌عنوان یک کارآفرین پیدا کنید چرا هر صبح از خواب بیدار می‌شوید. هدف اصلی خود را پیدا کنید. گاهی اوقات چشم‌انداز خود را تغییر دهید و دوباره علت این‌ها را پیدا کنید.

وقتی هدف شما تغییر می‌کند، باید آن را دوباره هر روز تعریف کنید.

  1. کارآفرین ها اشتباه مشترک می‌کنند

کارآفرین ها  در کار خود اشتباه می‌کنند. ولی کارآفرینانی هستند که صبر نمی‌کنند و قبل از اینکه به موفقیت برسند، کار خود را رها می‌کنند. کارآفرین موفق باید موقعیت مناسب و فضای کافی برای انجام کار داشته باشند و اگر شما این کار را انجام می‌دهید، به هدف خود می‌رسید.

از اشتباهات دیگر کارآفرینان این است که درباره کار خود نمی‌گویند. مصرف‌کنندگان در مورد تجارت کارآفرین، می‌خواهند بدانند.

  1. سختی‌ها و مشکلات یک فرصت هستند

مشکلات یک فرصت هستند. اتفاقاتی که در بعد می‌افتد را شناسایی کنید و تجسم کنید چگونه به این مسائل واکنش نشان می‌دهید و چگونه در نتیجه همه آن‌ها قوی‌تر می‌شوید.

چگونه شرکت شما در نتیجه اتفاقاتی که افتاده، بهتر شده است؟ آیا تغییر نکرده است؟ ولی مسائل را حل کرد و در محیط جدید بهتر می‌ماند. کارآفرین برتر خطرات احتمالی را محاسبه می‌کند.

  1. تجربه‌های اصلی

صداقت داشته باشید و هیچ‌وقت به شهرت خود لطمه نزنید. اعتبار برای شما مهم است. در مورد شریکی که می‌گیرید خیلی دقت کنید. اسم تجارت شما بخشی از خود شماست. با افراد محترم باشید. مدام در پیشرفت باشید. برای آینده دانه بکارید. برای طولانی‌مدت صبور باشید. ارتباطات خوب داشته باشید.

  1. در انتقال افکار خود مهارت داشته باشید

جاپای دیگران بگذارید. در مورد شما نیست، ولی در مورد این است که چگونه می‌توانید به دیگران کمک کنید. در یک صحبت عمومی، چگونه می‌توانید در مورد خدمات خود به مخاطبان بگوئید؟ شما خدمات ارائه می‌دهید. بپرسید چگونه می‌توانم به آن‌ها کمک کنم؟

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.