آیا شما ویژگی های لازم را برای پیوستن به جمع مدیران موفق را دارید؟
مهم است که گرما و قدرت خود را تجسم کنید به خاطر اینکه واقعاً درگیر و شیفته مردم اطراف خود هستید.
این به آنها کمک میکند احساس کنند مرتبط با کار هستند، حمایت میشوند و برای کار با شما، وقتی شما مدیر هستید، هیجانزدهاند.
اعتمادبهنفس و ارتباطات دو چیز حیاتی برای مدیران موفق هستند. در موقع ارتباطات، مهم این است که خوب گوش دهید تا ارتباط مؤثر برقرار کنید.
وقتی صحبت میکنید، درباره نظر شخصی و فردی خود نباشد، بلکه درباره چیزی باشد که مردم شنیدند باشد.
همچنین وقتی میشنوید، درباره همه آنچه باشد که عموم همکاران گفته باشند، نه درباره چیزی که شما گفتید.
من فکر میکنم نگرش خیلی مهم است، که نمیتوان در مورد آن اغراقآمیز صحبت کرد.
مدیران موفق میتوانند برای همکاران خود در مورد رسیدن به اهدافشان الهامبخش باشند، که به نظر میرسد دلهرهآور و باورنکردنی باشد.
در بهترین حالت، آنها این کارها را بدون نفوذ ولی با اعتبار انجام میدهند. ما از مدیران خود پیروی میکنیم برای اینکه ما اعتقادداریم به بخش بهتر هدایت خواهیم شد.
همه مدیران موفق نیاز دارند بدون ترس، هوشمندانه، الهامبخش، هدایتشده و بامهارت، به اعضای گروه خود گوش دهند.
آنها همچنین نیاز دارند همه اطلاعاتی که به دست میآورند را بتوانند جذب کنند، بنابراین میتوانند این حس را به گروهشان منتقل کنند.
علاوه بر اینها، آنها نیاز دارند بتوانند بر افراد تأثیر داشته باشند و آنها را برای پیروی متقاعد کنند.
همه مدیران موفق نیاز به اعتماد به نفس دارند. یک مدیر نگران یا مردد میتواند به روحیه سازمان صدمه بزند.
مدیران سازمان باید قوی باقی بمانند، چه سازمان آنها پیشرفت کرده باشد یا شکستخورده باشد.
یک شخصیت سازگار یا انعطافپذیری که این ویژگی فوقالعاده مهم را داراست لایق مدیریت است.
شما نیاز به ملاقات با مخاطبان متفاوت با شنوندگان متفاوت دارید. برای مثال، با مشتریها و سرمایهگذاران من سعی میکنم برای پروژه کسی باشم که بلندپرواز، بدون ترس و شجاع است.
اما اغلب با اعضای گروه خود، بیشتر رویکرد درس دادن و پرورشی دارم. من میخواهم آنها را تشویق کنم تا سختتر تلاش کنند و ریسکها را قبول کنند، و به آنها یاد میدهم که اشتباهات خود را بپذیرند.
هیچکس از کسی که احساس کند، غیرقابلاعتماد است پیروی نمیکند. در پایان روز شما فقط برای خود خوب هستید.
احترام متقابل را برای خود هدف قرار دهید. اگر احترام متقابل در دو طرف از دست برود، انتظار موفقیت نمیتوان داشت.
مدیران موفق با کل شرکت درباره اهداف درازمدت خود و همچنین درباره چشماندازهای خود با رسانهها، سرمایهگذاران، مشتریان، رقبا و کارکنان مستعد، در ارتباط هستند.
همچنین همکاران شما نیاز به اعتماد به نفس دارند. جدا از موقعیت، هیچگاه نگرانی خود را به اعضای گروه خود و یا عموم مردم نشان ندهید؛ آنها را غیرفعال و بدون انگیزه میکند.
همچنین احتیاج به شور و شوق برای الهام بخشیدن و اثبات درونی، علیرغم وجود افراد مردد، تا گروه را به اهداف خود برساند.
اعتمادبهنفس برای به دست آوردن اعتماد مردم نیاز است تا همانطور که انتظار دارید، از شما پیروی کنند.
من فکر میکنم آموزش دیدم و مطمئنم صحبتهایی که شما میکنید، نیز امیدبخش هستند.
اراده و خواستن کارها، مدیر را یک آدم موفق میکند. من فکر میکنم بهعنوان یکی از مدیران موفق، مهم است درخششهای ویژه را در افرادی که استخدام ببینید، برای اینکه آنها شما را بهسوی موفقیت سوق خواهند داد.