Home / زندگی / چگونه به تحول درون برسیم
تحول درونی
تحول درون

چگونه به تحول درون برسیم

موفقیتی که همه می‌دانیم فقط در چیزهای بزرگ نیست، در چیزهای کوچک هم می‌توان یافت. با تحول درون می‌توان تحول بیرونی دست یافت و موفقیت را در زندگی نهادینه کرد. اگر روزانه تحولات کوچک داشته باشید، به اهداف بزرگ‌تر نیز می‌رسید.

اینجا ما ایده‌هایی داریم که چگونه هرروز به تحول می‌رسید

  • همه‌جا مهربانی کنید

مهربانی چیزی است که ما هرروزه فقط آن را تمرین نمی‌کنیم. تصور کنید فعالیت‌های کوچکی برای دیگران می‏دهید و هرروزه به مردم کمک کنید.

نمونه‌های کوچکی از مهربانی

  • به سالمندان پشت سر خود در صف نانوایی اجازه جلو رفتن دهید
  • راه را برای کسی که سعی در دور زدن ماشین خود دارد، بازکنید
  • برای کسی که آواره و سرگردان است یک نوشیدنی گرم بخرید

هیچ‌یک از کارهای مهربانی کردن پیچیده نیست. محبت خود را با دیگران تقسیم کنید که از شما فرد متفاوتی می‌سازد. گرچه صبر هم می‌خواهد.

  • افراد جدید

تحول کوچک با دیدن افراد جدید در زندگی‌تان ایجاد می‌شود. با فنّاوری‌های جدید و اینترنتی این کارها امروزه خیلی ساده‌شده است.

در سفر روزانه‌تان سعی کنید باکسانی که نمی‌شناسید ارتباط داشته باشید. لازم نیست بهترین دوست آن‌ها باشید فقط با آن‌ها در تماس باشید.

از آشنایی با افراد جدید از طریق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل، خیلی احساس خوبی پیدا می‌کنم.برای همین روزانه به کسانی که بتوانم ایمیل می‌دهم. این کار دامنه نفوذ اطراف شما را تغییر می‌دهد.

  • فرهنگ جدید

آخرین باری که با فرهنگ جدید آشنا شدید کی بود؟ سعی کنید تا آنجا که می‌توانید با فرهنگ‌های متفاوت آشنا شوید که می‌تواند غذاهای متفاوت یا صحبت با افراد با ملیت‌های مختلف باشد.

با تجربیات جدید تحولات کوچک در خود پیدا می‌کنید.

  • تجربه مشاغل جدید

در زندگی کاری خود، تجربه متفاوت کاری را هدف قرار دهید. با مشتریان جدید صحبت کنید. در معامله جدید بازی کنید. اگر در آموزش کار می‌کنید، یک روز را مثلاً در حیطه دارویی فعالیت کنید.

کار متفاوت از کارهای ثابت روزانه خود که برای شما خسته‌کننده است، انجام دهید. کسل هستید برای اینکه انتخاب کرده‌اید کسل باشید، چیزهای متفاوت را انتخاب کنید. حتی می‌بینید همکار شما از تحول شما متعجب خواهی شد.

  • رسانه‌های اجتماعی

ایده‌های جدید در رسانه‌های اجتماعی ببینید. اگر الهام نمی‌گیرید، به صفحه افراد محبوب بروید، مطلب را بگیرید و در کارتان به کار ببرید.

ایجاد چیزهای جدید ایده‌های جدیدتر به شما می‌دهد و باعث رشد ذهن شما می‌شود. وقتی دوستانتان تغییر شمارا خواهند دید و آن‌ها نیز قادر خواهند بود به شما بپیوندند و از مزایای آن بهره بگیرند.

  • تعریف و تمجید کردن

در سفرهای روزانه خود به بیرون بروید و هرروز از یک نفر تعریف کنید. احساستان را به اشخاص بگویید. با کسی دعوا نکنید و با همه صلح کنید.

هرزمانی که این کار را انجام می‌دهید، یاد می‌گیرید بر خوبی‌های افراد تمرکز کنید تا اینکه اشتباهات مردم را پیدا کنید. فکر کنید اشتباهات مردم واقعی نیستند. هیچ‌یک از ما تجربیات بی‌نقصی نداشتیم. منبع:addicted2success
[newsletter_signup_form id=3]

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.