Home / زندگی / ویژگی افراد کاریزماتیک
کاریزماتیک
کاریزماتیک شدن

ویژگی افراد کاریزماتیک

کاریزماتیک شدن یکی از مواردی هست که افراد موفق خیلی علاقه‌مند هستند تا آن را به دست آورند. برای کاریزماتیک شدن نیاز نیست کارهای خیلی پیچیده‌ای انجام دهیم.

چند نکته اساسی و تأثیرگذار برای دستیابی به شخصیتی کاریزماتیک را در ادامه مرور می‌کنیم:

  1. بیشتر از چیزی که می‌گیرید، بدهید

جذابیت افراد را بالا می‌برد و افراد در ارتباط با او را غنی می‌کند. وقتی شما واقعاً علاقه‌مند به کمک دیگران باشید، آن‌ها به‌طور ویژه‌ای به شما علاقه‌مند خواهند شد. ما قبل از آنکه به آن‌ها کمک کنیم، به خود کمک کرده‌ایم. بیشتر از آنچه می‌گیرید، بدهید که به‌خوبی در مسیر کاریزماتیک شدن خود قرار می‌گیرید.

  1. حس مزاح کردن داشته باشید

شوخی، شوخی و شوخی. اگر شما بتوانید دیگران را به خنده دربیاورید، آن‌ها در جیب خود می‌گذارید. خنده و کاریزماتیک شدن با هم می‌آیند.

  1. به موقعیت سازگار باشید

بیشتر مردم می‌گویند اعتماد شما را کاریزماتیک می‌کند، اما من می‌گویم این همان توانایی برای سازگاری به هر موقعیت یا محیطی است. چگونه؟ اخبار صنعت را ببینید و وقتی چیزی را نمی‌دانید بپرسید. اغلب مردم خوشحال می‌شوند تا تخصص خود را به شما توضیح بدهند.

  1. اسم‌ها را به خاطر داشته باشید

به خاطر داشتن اسم یک شخص توجه او را نیز به دست می‌آورد. به او حس خوبی می‌دهد و به جذابیت شما کمک می‌کند.

کارنگی مشهور گفته است ” اسم یک شخص شیرین‌ترین صدا در دنیا برای اوست.” اینکه در موقعیت شخصی یا شغلی باشید، تلاش کنید اسم اشخاص را به یاد داشته باشید.

  1. واقعاً علاقه داشته باشید

یک شخص تأثیرگذار جذابیت افراد را بیرون می‌کشد، و من فهمیده‌ام افراد کاریزماتیک واقعاً به دیگران علاقه‌مند هستند. کلید اصلی این است که خود را واقعاً علاقه و اشتیاق خود را با شخصی که صحبت می‌کنید، نشان دهید. با دقت گوش کنید آن‌ها چه می‌گویند قبل اینکه از آن‌ها سؤالی بپرسید.

  1. سؤالات بیشتری بپرسید

افراد دوست دارند درباره آن‌ها صحبت کنید. بنابراین، اگر بیشتر سؤال بپرسید و بهتر گوش کنید، جذابیت شما بیشتر خواهد شد. من یک بازی را به شما پیشنهاد می‌کنم: سعی کنید ببینید چگونه می‌توانید کوتاه صحبت کنید و پرسیدن را تمرین کنید. برای مثال، “سؤال خوبی است، چرا می‌خواهید آن را بدانید؟” پس دایره لغات خود را با کلمات پرطراوت بیشتر کنید.

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.