Home / زندگی / انسان های موفق چطور می‌اندیشند؟
انسان های موفق
انسان موفق

انسان های موفق چطور می‌اندیشند؟

به راستی انسان های موفق چطور می‌اندیشند ؟ انسان های موفق می‌توانند مثل یک فانتوم انرژی مثبت باشند.

آیا می‌دانید این جمله به چه معناست؟ خیلی ساده است: فانتوم ها با سوخت مخصوص به خودکار می‌کنند. سوخت انسان های موفق هم، باورهای نیروبخش آن‌هاست. جنگنده‌های فانتوم، برای جنگ با نیروی هوایی دشمن طراحی‌شده‌اند. انسان های موفق هم برای جنگ با نیروهای ویژه دشمن طراحی‌شده‌اند. دشمن کیست؟ واضح است: باورها و فکرها و رفتارهای منفی.

فانتوم ها، از همین هوایی که من و شما داریم آن را تنفس می‌کنیم، استفاده می‌کنند و اوج می‌گیرند.جالب است، نه؟

آن‌ها جوری طراحی‌شده‌اند که بتوانند به نیروی بازدارنده این هوا غلبه کنند و بالا و بالاتر بروند. نیروی هوا برای ما یک امر عادی و روزمره است؛ اما برای یک جنگنده فانتوم، یک نیروی بالابرنده و اوج دهنده است.

در حقیقت، مشکلاتی که ما هرروز با آن‌ها روبه‌رو هستیم، نقش هوا را بازی می‌کنند. طراحی مغز و ذهن انسان های موفق، جوری است که باعث می‌شود آن‌ها، از همین نیروی مشکلات، استفاده کنند و اوج بگیرند؛ درست مثل یک جنگنده.

فانتوم ها، بمب‌ها و موشک‌ها و مسلسل‌هایی دارند برای نابود کردن انواع و اقسام تجهیزات نیروی دشمن؛ چه در آسمان، چه در زمین، چه در دریا. دشمن که بود؟ یادتان هست؟ درست است، دشمن ما در زندگی فردی باورهای منفی ما و رفتارهای منفی ما بود.

وقتی یک فانتوم اوج می‌گیرد و به اوج آسمان می‌رود، در ابتدا با تحسین مردم و کسانی که روی زمین‌مانده‌اند روبه‌رو می‌شود. اما وقتی جلوتر و فراتر می‌رود، تک‌وتنها می‌شود. اما در میان این تک‌وتنها بودن هم، لذتی وجود دارد که قابل‌بیان کردن نیست؛ لذت تماشای کوه‌ها دریاها و رودها و دشت‌ها و کویرها از اوج آسمان؛ حتی هنگامی‌که هیچ انسانی نیست که برای این اوج گرفتن او را تشویق کند. همین در اوج بودن نهایت لذت است.

انسان های موفق به‌راستی این‌چنین هستند. باور کنید. پس یک‌بار هم که شده، خلبانی یک فانتوم و همنشنی با یک انسان واقعاً موفق را، یکجا تجربه کنید تا ببینید این‌یک حقیقت انکارناپذیر است.

موفقیت از آن شما و در نزدیکی شماست، اگر خوب دقت کنید آن را می‌بینید و به آن دست پیدا می‌کنید. سبک زندگی خود را با تغییر نوع تفکر خودتان، تغییر دهید تا بتوانید مانند فانتوم اوج بگیرید و از زندگی‌تان لذت ببرید.

۲ راز بزرگ دستیابی سریع به آرزو ها

 

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.