Home / زندگی / هفت قدرت فوق‌العاده افراد موفق آگاه
افراد موفق
فرد موفق

هفت قدرت فوق‌العاده افراد موفق آگاه

بیشترین کاری که من در پیشرفت خودم می‌کنم این است که بیشتر پتانسیل‌های خودم را بدانم. من خیلی از افراد موفق را با مشکلات زیادی دیدم که بیشتر از حد تصور به موفقیت رسیده‌اند.

برخی از افراد در قدم اول مشکلات تسلیم می‌شوند. چیزی که من در افراد موفق دیدم قابل ستایش بود، که می‌خواستند خودآگاهی داشته باشند، تا خود و دیگران را کامل بشناسند و با انرژی به سمت افکار مثبت و عادات قوی قدم بردارند تا راه کاملاً متفاوت و بهتری را ایجاد کنند.

من هفت عادت فوق‌العاده را آوردم که افراد موفق، این استادان پرانرژی، موفق و مسلط بر خود آن را دارند:

  1. اجازه ندهید افکار منفی انرژی شما را تخلیه کند

افراد موفق می‌دانند افکار منفی همیشه پنهان هستند. مشخص‌شده یک فکر ۱۷ ثانیه با افکار دیگر در ارتباط است. در واقع قطاری از افکار پشت سرهم، ۶۸ ثانیه قدرت و نیروی زیادی به دست می‌آورد.

نمی‌گوییم آن‌ها به خاطر مشکلات یا سختی‌ها فکر منفی هیچ‌وقت نداشتند، آن‌ها فقط سریع به آن پی می‌برند و می‌دانند چگونه به حالت پرقدرت خود برگردند.

راهنمایی: شما برای تغییر افکار منفی خود ۱۷ ثانیه فرصت دارید، قبل اینکه شروع به حرکت کنید.

  1. تمرکز بر آینده حال را حفظ کنید

افراد زرنگ و عاقل سعی می‌کنند بر آینده – حال تمرکز کنند. آن‌ها می‌دانند نمی‌توانید بر انرژی قدیم خود بمانید، پس بهترین راه است که در جایی که می‌خواهید بروید تمرکز کنید تا اکنون بتوانید راهی را بر اساس هدف خود در آینده ایجاد کنید.

این‌طور نیست که آن‌ها در حال به سر نمی‌برند، یا اینکه تجربیات و مسائلی که از گذشته یاد گرفته‌اند اهمیت نمی‌دهند، آن‌ها با لذت بردن از الآن خود و کمک کردن به دیگران، مشترکاً آینده خود را می‌سازند.

راهنمایی: تمرکز بر آینده را با انجام کارهایی که از آن‌ها الهام می‌گیرید و استفاده کردن از هم‌اکنون خود،ترکیب کنید که می‌توانید هر چیزی را بسازید.

  1. تقدیر از همه‌چیز حتی چالش‌ها

هنر قدردانی اساساً دوست داشتن برخی چیزها یا افرادی بدون داشتن هرگونه توقعی است. همه افراد تأثیرگذاری که من تا حالا دیده‌ام در یک‌چیز مشترک هستند؛ حس قدردانی برای هر چیز و هرکسی که در زندگی‌اش وجود دارد، حتی چالش‌ها؛

افراد موفق از موانع قدردانی می‌کنند به خاطر اینکه برای آن‌ها فرصت‌هایی ایجاد می‌شود تا مهارت‌های خود را تقویت کنند، افق خود را توسعه دهند و قدم در چیزهای بهتر بگذارند.

راهنمایی: وقتی شما مشکلات خود را فرصتی برای رشد ببینید، هر چیزی دوست‌داشتنی می‌شود یا از آن چیزی یاد می‌گیرید.

هیچ‌کس جدا از آزمایش‌ها زندگی نیست، اما هرکسی باید چیز مثبتی حتی در بدترین لحظات زندگی‌اش پیدا کند.

  1. افراد موفق برای خود زندگی خود و انتخاب‌های خود مسئولیت قبول می‌کنند

ما به اتفاقاتی که برایمان می‌افتد فکر می‌کنیم و واکنش نشان می‌دهیم. افراد موفق می‌دانند که پدیدآورندگان قدرتمندی هستند و با هر چیزی که مواجه شوند حداقل بخشی از باورهای آن‌ها در زندگی آن‌هاست.

آن‌ها می‌دانند که همیشه یک انتخاب دارند و از جایی عمل می‌کنند که برگرفته از درون آن‌هاست و اتفاقات خارجی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با نگه‌داشتن این حالات مثبت و پایدار، مطمئن هستند که مسیر آینده آن‌ها پایدار می‌ماند.

راهنمایی: دید شما حقیقت شما را مشخص می‌کند، ولی حقیقت شما دید شما را مشخص نمی‌کند.

  1. افراد موفق از رفتن به اعماق نمی‌ترسند

افراد موفق از افکار، احساسات یا عواطف خود استقبال می‌کنند و آن را به‌عنوان یک فرصتی برای پرسیدن و کنجکاوی بیشتر می‌بینند.

آن‌ها می‌دانند که کار آن‌ها در پیشرفت است و سختی برای آن‌ها یک نشانه بزرگ است، تا آگاهی بیشتری به دست بیاورند و به بهترین بینش در زندگی خود برسند.

افراد موفق ارزش احساسات خود را می‌دانند، ازنظر معنوی آگاه هستند و راه‌های جدید برای شناخت خود پیدا می‌کنند و به آن عمل می‌کنند. این به حضور آن‌ها کمک می‌کند و در کاری که انجام می‌دهند مفید باشند.

راهنمایی: ما بیشتر بر الگوهای خودمان دقت می‌کنیم و از این اطلاعات برای آنچه نباید انجام دهیم و باید قدم برمی‌داریم استفاده می‌کنیم تا موفقیت خود را بیشتر کنیم.

  1. آن‌ها خود را مطابقت می‌دهند پس می‌توانند کمتر فعالیت کنند

اینکه ما فعال باشیم و مداوم بخواهیم برای خود موقعیت‌هایی کنیم، با درجات متفاوتی توانیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

شما افرادی که می‌شناسید را نگاه کنید و می‌پرسید”آن‌ها چگونه این کارها را انجام می‌دهند؟”فرصت‌هایی که آن‌ها راحت برای خود به وجود می‌آورند به خاطر این است که موقعیت خود را با خودشان و دنیای اطراف خود تطابق می‌دهند.

تطابق یعنی دائماً افکار و احساسات مثبت داشته باشید تا بتوانید از انرژی خود به‌طور مؤثری استفاده کنید و اهداف خود را دنبال کنید.

کسانی که خود را متعادل نگه می‌دارند، وقتی تصمیمی یا جایی برای آن‌ها مناسب نیست، آن را حس می‌کنند برای اینکه احساس بدی پیدا می‌کنند. برای اینکه آن‌ها وقتی افکار جدید دارند، افراد و دیگران را جذب می‌کنند که باعث خوش‌شانسی آن‌ها می‌شود.

راهنمایی: با سرمایه‌گذاری در زمان و تسلط بر افکار خود می‌توانید زندگی راحت‌تر و دستاوردهای بیشتری با زحمت کمتر به دست بیاورید.

“وقتی شک دارید، چک کنید آیا کار شما باهدفتان تطابق دارد یا خیر.”

  1. آن‌ها بینش خود را با کارشان ترکیب می‌کنند تا یک نیروی غیر توقف شدنی ایجاد کنند

یک تصور نادرستی در مورداستفاده از قدرت تجسم برای رسیدن به موفقیت وجود دارد این است که فقط تجسم یا آرزو کردن کافی است. افراد الهام‌بخش، می‌دانند ارزش تجسم در داشتن موفقیت است، البته آگاه هستند که باید فعالیت کنند تا رؤیای خود را به تحقق بپیوندند.

تفاوتی بین میلیونرها و میلیاردرها وجود دارد که میلیاردرها هر بار موفقیت خود را بیشتر از میلیونرها تجسم می‌کنند ولی شما می‌توانید مطمئن باشید که هر دو آن‌ها کار خود را درست انجام می‌دهند.

راهنمایی: اهداف کامل شده خود و همچنین احساسات لذت بخشی که همراه آن است را مجسم کنید، این کار را حداقل ۱۸ ثانیه تا حداکثر ۶۸ ثانیه انجام دهید و با فعالیت‌های خود ترکیب کنید، همان‌گونه که هیکس گفته است؛ یک نیرویی دنیا را تغییر می‌دهد.

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.