Home / زندگی / موفقیت و آرامش با مثبت اندیشی
مثبت اندیشی
مثبت اندیشی

موفقیت و آرامش با مثبت اندیشی

تا می توانید مثبت اندیش باشید. مثبت اندیشی تاثیر بسیار بالایی در روند پیشرفت شما دارد. تاثیر شگفت انگیزی که تا خودتان آن را تجربه و حساس نکنید نمی توانید به بزرگی و قدرت اعجاب انگیر آن پی ببرید.

تفکر مثبت باعث ایجاد نگرش مثبت در وجود شما می شود و نگرش مثبت باعث ایجاد عملکرد مثبت و در نهایت بالا رفتن عملکرد و بازدهی شما در کارها می شود.

همیشه به یاد داشته یاشید که تنها در صورتی می توانید در کارها و امور زندگی تان موفق تر و پیشرو تر عمل کنید که ذهن خود را آماده پذیرفتن آن پیشرفت ها نمایید.

در حقیقت با مثبت اندیشی و دید مثبت به مسائل و اتفاقات روزمره هم به خود قدرت اعتماد به نفس و انرژی برای ادامه کار می دهید، و هم به نوعی در اطرافیان خود این موضوع را القاء می کنید که توانایی انجام امور را دارید.

دوستان عزیز، آنچه را که امروز به آن فکر می کنید در حقیقت نقش دهنده فرداهای شماست. با منفی بینی و ترس و کج اندیشی هیچ گاه نتایج مورد دلخواه خود را نمی توانید به دست آورید.

ممکن است در ابتدا برایتان این امر سخت یا حتی غیر ممکن به نظر برسد، این به مدل ذهنی فعلی شما بستگی دارد. در واقع به تفکرات شما در گذشته وابسته است که مدل ذهنی فعلی شما را در اکنون شکل داده است.

بنابراین هر چقدر هم که برای شما سخت و دشوار هست از همین امروز شروع به مثبت اندیشی در تمام امور زندگی تان نمایید.

حتما می پرسید چگونه؟ یا اینکه مگر با مثبت اندیشی می شود به تمام خواسته ها رسید و ایجاد روابط و معاش ایده آل داشت.

باید خدمتتان عرض کنم از امروز در تک تک اتفاقات زندگی خود چه مادی چه معنوی و عاطفی، هر چه که می خوهد باشد همیشه روی مثبت قضیه را برای خود برجسته کنید. این موضوع را به خاطر بسپارید که هر رویدادی در زندگی شما که اتفاق بیوفتد، می توانست حالت بدتری هم داشته باشد. بنابراین حتی اگر مورد ناراحت کننده ای هم برای تان پیش آمد آن را با دید مثبت ببینید و به خودتان انگیزه و انرژی بدهید.

مثلا اگر قسط بانکی تان عقب افتاده است و از بانک با شما تماس گرفته اند، به جای اینکه به خود بگویید که چرا پول کافی برای پرداخت اقساط عقب افتاده ندارید، مرتب به خود بگویید چون سالم هستید و می توانید کار کنید بیشتر تلاش می کنم تا بتوانم همه بدهی های خود را پردخت نمایم.

نگرش منفی باعث می شود که قدرت و توانایی شما کاهش دهد و اعتماد به نفس شما به شدت کاهش می یابد و اوضاع از همین هم که هس بدتر می شود.

به همراه مثبت اندیشی حتماً همیشه اقدام نمایید و مدام به خودتان تلقین مثبت کنید و به خودتان روحیه بدهید و بزنید به دل کار موردنظر. در اینجاست که می‌بینید چقدر قدرت و توانایی شما روزبه‌روز بیشتر و بیشتر می‌شود، به هدف می‌رسید و موفقیت حاصل می‌شود.

از مثبت اندیشی در مسائل کوچک و ساده  شروع کنید و آن‌قدر آن را تکرار کنید تا برای شما عادت شود و مدل ذهنی شما تغییر کند.

دانلود رایگان جملات تاکیدی مثبت

 

یک نظر

  1. مطلب مفیدی بود از سایت خوبتون متشکرم

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.