Home / زندگی / موفقیت اتفاقی نیست
موفقیت اتفاقی نیست
موفقیت

موفقیت اتفاقی نیست

آیا می دانستید موفقیت اتفاقی نیست . ۱۰۰ درصد، واقعاً معتقدم برای هرکسی که این مقاله را بخواند، پتانسیلشان را در موفقیت توسط تنها دو اصل اساسی تعیین کنم.

فاکتور اول اخلاق کاری است. شرط می‌بندم که شما نمی‌دانید افراد موفق خودشان را تکمیل می‌کنند. فاکتور دوم این است که بسیاری از آن‌ها همراه مبارزه صبر و شکیبایی داشتند.

  • موفقیت برای شما به وجود نمی‌آید، شما آن را به وجود آورید

موفقیت به‌ندرت تصادفی به وجود می‌آید”بودن در جای درست در زمان درست” بیشتر مربوط به سخت‌کوشی شما در موقعیتی است که دارید. فشار قابل‌کنترل‌ترین چیز است که عاقبت شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

موقع راهنمایی، دوستانم در تعطیلات آخر هفته به جرسری شور رفته بودند. من آن هنگام در مغازه پدرم کار می‌کردم. من کار یاد گرفتم و مهارتم را به‌عنوان یک کارآفرین تقویت کردم. پس از مدتی در ۲۰۰۶، در برنامه تلویزیونی شرکت کردم.

صفحه وب برای آگاه کردن فروشنده‌ها درست کردم ویدئوهایی حدود ۵ روز در هفته ساختم. مردم با دیدن ویدئوها به من ایمیل زدند که تو خوش‌شانس بودی که موفق شدی.

من در جواب آن‌ها گفتم موفقیت من از شانس نبود. من از وقتی ۱۴ سالم بود هرروز حتی آخر هفته و تعطیلات کار می‌کردم. و سپس در ۱۶ سالگی شروع به ساخت برنامه ویدئویی کردم. بیشتر از یک دهه غرق کار بودم قبل اینکه مرا دوربین نشان دهد. هیچ‌چیز اتفاقی نیست.

  • موفقیت اتفاقی نیست و هیچ‌چیزی به نام موفقیت کامل وجود ندارد

بخش دیگر تعیین موفقیت صبر است. عدم شکیبایی معمولاً افراد را از رسیدن به هدفشان بازمی دارد. مردم فکر می‌کنند در زندگی فقط کارکرده سخت در زمان مشخص می‌تواند آن‌ها را به درجات عالی برساند.

یکی از داستان‌های موردعلاقه من از امسال شروع شد. در جانری بعضی مردم به من پیام دادند که اولین مقاله بزرگ من درباره اسنپ چت را خواندند و از طرح آن استفاده کردند. ولی یک ماه بعد در فوریه در مورد اینکه نتیجه‌ای نگرفتند پرسیدند و گفتند آیا می‌دانید اشکال کار کجا بوده است. که یک ماه برای دیدن نتایج زمان خیلی زودی است. گاهی اوقات شما باید نقشه‌های طولانی‌مدت بکشید.

هیچ‌وقت موفق کامل وجود ندارد. شما نمی‌توانید برای یک روز به خود فشار آورده و فکر کنید به تمام اهدافتان در طول روز می‌رسید. نه‌تنها باید سخت کارکنید بلکه کارتان را ادامه دهید.

اگر شما جسارت برای برنده شدن را داشته باشید و زندگی خود در شرایطی که می‌خواهید، قرار دهید باید در زمان معین بخواهید. اگر هدف شما چیزی باشد که واقعاً می‌خواهید نباید منصرف شوید حتی اگر در یک ماه اول نتیجه‌ای را نبینید.

شما باید با خود صادق باشید که هم کار می‌کنید و هم شکیبایی را برای به دست آوردن هدفتان دارید. در آینه به خود نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا زمان و مکان در هدف شما ازآنچه می‌خواهید درست قرار داده‌شده است؟

بعد اینکه تصمیم بگیرید هدفتان چه هستند، قسمت دشوار تحمل فشار پس‌ازآن است. اگر شما بتوانید فشار را تحمل‌کنید و بفهمید که شکیبایی به شما قدرت خواهد داد که اهدافتان را محقق سازید، به‌مراتب شانس بیشتر برای موفقیت دارید. همیشه به خاطر بسپارید موفقیت اتفاقی نیست .

منبع:success

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.