شرایط و قوانین
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات یک استارت بهدقت ملاحظه فرمایید.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویهها در یک استارت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتیکه در قوانین مندرج یک استارت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات یک استارت اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامیکه شما از خدمات یک استارت استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به یک استارت ایمیل میزنید، این ارتباطات بهصورت الکترونیکی انجام میشود و درصورتیکه درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که یک استارت بهصورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
یک استارت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات یک استارت ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی ۱start.irاست. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تائید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وبسایت یک استارت هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از ۱start.ir و همچنین، هیچگونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچگاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکرشده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، بهاستثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبتشده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداختشده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری بهحساب مشتری واریز خواهد شد.
– یک استارت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبتشده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای یک استارت محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت یک استارت ، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجامشده توسط مشتری، برای یک استارت محفوظ است. یک استارت در اسرع وقت وجوه دریافتی را بهحساب اعلامشده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت یک استارت میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بهطور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورتیکه ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابلپیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداختشده باشد، تحویلگیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت دستگاهی سفارش، بههیچعنوان امکان صدور برگ خرید مجدد یا تغییر مشخصات آن ازجمله تغییر برگ خرید حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند.
خسارت در هنگام حملونقل
یک استارت همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها درنهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حملونقل است و یک استارت تنها در صورت تائید شرکت حملکننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حملونقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش اطلاع داده شود و کالای آسیبدیده به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده و کلیه متعلقات و برگ خرید به خدمات پس از فروش یک استارت ارسال شود.
نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب
سایت یک استارت ممکن است دارای لینکهایی به سایتهای دیگر باشد. این سراچهها تحت کنترل یک استارت نیستند و سایت یک استارت هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سراچهها شامل (و نه محدود به) لینکهای دیگری که ممکن است در این سراچهها باشد ندارد. سایت یک استارت این لینکها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینکها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با ادارهکنندگان آنها نیست.
کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت رادارند، حتماً قوانین زیر را مدنظر داشته باشند:
۱– بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تائید نخواهد شد و درنتیجه در سایت به نمایش درنخواهد آمد.
۲– برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر این صورت نقد موردنظر تائید نخواهد شد.
۳– نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلکه بهطور واقعبینان معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۴– تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشتهشده باشند، امکان نمایش در سایت رادارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
۵– کاربران ارسالکننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تائید نظر کاربر میشود.
سیاست قیمتگذاری
سیاست قیمتگذاری در یک استارت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرفکننده است. قیمتهای ارائهشده برای کالاها در یک استارت قیمتهای خردهفروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تأمینکننده آن محصول بهصورت مصوب تعیینشده است.
نمایندگی
یک استارت در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابلارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلفی ازایندست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به دفتر یک استارت اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابلاجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، یک استارت هیچگونه مسئولیتی ندارد.
یک استارت خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکرشده با ما در میان بگذارید.