Home / زندگی / رازهای موفقیت در زندگی
راز موفقیت در زندگی
موفقیت در زندگی

رازهای موفقیت در زندگی

موفقیت در زندگی فقط پرداخت چک یا داشتن مرسدس نیست، بلکه زیستن یک زندگی خوب است.

برای رسیدن به موفقیت در زندگی باید اصولی را رعایت کرد که مهم‌ترین آن‌ها در مقاله زیر نوشته جیم ران بیان می‌شوند:

 

  • بهره‌وری

اگر منفعتی نداشته باشید، خوشحال نخواهید بود. بازی زندگی فقط استراحت نیست، بلکه استراحت تنها برای جمع‌آوری قدرت برای بازگشت به بهره‌وری است.

  • دوستان خوب

دوستی احتمالاً بزرگ‌ترین پشتیبانی در دنیا است. بنابراین خودتان را از داشتن آن محروم نکنید که فواید بسیاری در آن است.

دوستان افراد عجیبی هستند که همه‌چیز را درباره شما می‌دانند و شما را دوست دارند. من موقع ۵۳ سالگی یکی از عزیزترین دوستانم را به علت حمله قلبی از دست دادم. من همیشه می‌گفتم اگر در یک زندان خارجی جایی بی‌جهت متهم شدم و اگر اجازه یک تماس تلفنی داشته باشم، با دیوید تماس خواهم گرفت. چرا؟

او نزد من خواهد آمد. او دوست واقعی است. و دوستان موقتی کسانی هستند که اگر آن‌ها را صدا بزنی بگیری، می‌گویند هر موقع برگشتی، با من تماس بگیر و باهم پارتی بگیریم. دوستان واقعی و موقت هر دو لازم هستند.

  • فرهنگتان

زبان، موسیقی، مراسم، سنت‌ها و لباس‌ها، همه‌چیزهای مهم و حیاتی هستند که شما باید تا موقعی که زنده هستید آن‌ها را باید حفظ کنید که با وقتی با یکدیگر همراه باشند انرژی و قدرت زیادی به شما می‌دهند.

  • معنویت

به تشکیل اساس خانواده‌ها کمک می‌کند که ملتی را می‌سازند. به بخش معنوی خود بی‌توجه نباشید زیرا آنچه را که ما هستیم می‌سازد و ما را متفاوت از سگ‌ها، پرندگان و حیوانات می‌کند.

  • هیچ‌چیز را از خود دور نکنید

والدینم به من آموختند چیزی را ترک نکنم، نه بازی، نه سینما و شادی. تنها قبل از اینکه پدرم در ۹۳ سالگی فوت کند، اگر هرکسی در ده و نیم شب یا یازده زنگ می‌زد خانه نبود؛ یا در بازار بود یا بچه‌هایی که بیس بال بازی می‌کنند را تماشا می‌کرد، یا به کنسرت می‌رفت یا به کلیسا. این‌ها برنامه شبانه‌اش بود.

هر کاری می‌توانی انجام بده یا بلیت برای هر انجام کاری می‌توانی تهیه کن و به هرکجا و هر جا می‌توانی برو.

زیستن یک امر حیاتی است. اگر می‌خواهی خوب زندگی کنی، خوب باید یاد بگیری و آن را در چهره و صدای خودت نشان دهی.

اگر بتوانید خوب زندگی کنید، چیز منحصربه‌فرد و جادویی در وجود شما خواهد بود. که نه‌تنها زندگی شخصی بلکه زندگی کاری شما را هم برمی‌انگیزد و به شما انرژی و نشاطی خواهد داد که از هیچ‌چیز دیگر نمی‌توانید به دست آورید.

  • اعضای خانواده‌تان و دایره داخلی زندگی‌تان

مراقب بخش درونی خود باشید. زمانی که پدرم زنده بود، من همیشه موقع مسافرت با پدرم تماس داشتم. او صبحانه‌اش را اکثر صبح‌ها با کشاورزان در جای کوچکی به اسم دیکوی در بیرون شهر می‌خورد.

اگر پدری موقع راه رفتن در خارج از خانه بوسه دخترش را در طول روز حس کند، یک مرد باقدرت است، یا همسری در خارج از خانه همسرش را اطرافش حس کند، در طول روز شکست‌ناپذیر است.این‌ها همه‌چیزهایی با حلقه درونی‌تان هستند که باعث می‏شود شما قوی و قدرتمند و بانفوذ باشید.

به عبارتی ارزش‌ها و فضائل بسیاری وجود دارد اما یکی از بهترین آن‌ها این است که شخصی مراقب دیگری باشد، هیچ‌چیزی باارزش‌تر از عشق وجود ندارد.

بنابراین در زندگی پرمشغله خود هدف واقعی و دلایل کارهایی که انجام می‌دهید را به خاطر داشته باشید و حقیقتاً جوری زندگی کنید که مزایایی که می‌خواهید برای شما به ارمغان بیاورد و به موفقیت برسید.

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.