Home / مقالات / برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای رسیدن به هدف
برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه
ضمیر ناخودآگاه

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای رسیدن به هدف

شما نیروی ذهنی باورنکردنی و شگفت‌انگیزی دارید که برحسب عادت، از حداکثر ظرفیت آن استفاده نمی‌کنید. با هدفمندانه زیستن و تفکیک بخش‌های مختلف طرحتان برای دستیابی به آن هدف‌ها، خود را از سال‌ها کار سخت برای رسیدن به همان سطح از موفقیت نجات می‌دهید.

تعیین هدف شما را قادر می‌سازد از نیروی فکر خود، بسیار بیشتر از اغلب مردم استفاده کنید. ضمیر هشیار شما، دفتر مرکزی زندگی شماست. نقش ن برخورد با اطلاعات محیط زندگی شما، شناسایی آن، تحلیل آن، مقایسه آن با اطلاعات دیگر، و سپس تصمیم‌گیری درباره عملی است که باید انجام بپذیرد.

ضمیر ناخودآگاه شما به بهترین شکل ممکن با اهداف روشن، وظایف مشخص، معیارهای آگاهانه و مهلت مشخص و غیرقابل تغییر عمل می‌کند. هر چه بیشتر سیستم کامپیوتر نیمه هوشیارتان را بر اساس این‌ها برنامه ریزی کنید، ذهن شما عملکرد بهتری خواهد داشت و شما در مدت زمانی کوتاه‌تر آن کار را انجام خواهید داد.

هدفتان را که تعیین و به‌سوی آن حرکت می‌کنید، ضروری است یک سلسله نشان‌ها یا معیارهایی برپا کنید که بتوانید از آن‌ها برای سنجش پیشرفت روزبه‌روز و ساعت‌به‌ساعت استفاده کنید.

ضمیر ناخودآگاه به یک سامانه فشار نیاز دارد که مهلت‌های مقرری را که شما در درون خودتان برای انجام وظایف و دستیابی به هدف تعیین کرده‌اید، سروسامان دهد. بدون وجود یک سامانه فشار، مسامحه در کار و به تعویق انداختن کارهای مهم، البته اگر اصلاً آن‌ها را انجام دهید، بسیار محتمل است.

ژآن دولا برویر می‌گوید: برای انسانی که اندیشمندانه و بدون شتابی تحمیلی پیش می‌رود، هیچ راهی طولانی نیست. هیچ افتخاری برای انسانی که صبورانه خود را آماده رسیدن به آن می‌کند، دور نیست.

فایل آموزشی رایگان برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه

یک نظر

  1. طراحی سایت درتبریز

    من تک تک مقالاتتونو میخونم واقعا عالین

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.