Home / مقالات / برای موفقیت شغلی از تکنولوژی بهره ببرید
موفقیت در کسب و کار

برای موفقیت شغلی از تکنولوژی بهره ببرید

ما در عصر تکنولوژی به سر می بریم. به روش های زیادی می توانید از تکنولوژی بهره ببرید تا بهتر، سریع تر، ارزان تر و آسان تر به مشتری خدمت کنید و به موفقیت در کسب و کار دست یابید.

می توانید از تکنولوژی برای برقراری ارتباط و پاسخ سریع تر به مشتری های بالقوه و بالفعل استفاده کنید. می توانید از تکنولوژی برای فرستادن سریع اطلاعات و انجام بازار سنجی سریع و ارزان استفاده کنید.می توانید از تکنولوژی برای فروش مقدار بیشتری از محصولات تان در بازاری وسیع تر و با قیمتی پایین تر استفاده کنید و دقیقا به هدف بزنید.

تمام پیشرفت تکنولوژی، حول ایده صرفه جویی در زمان و کسب نتیجه های روشن به ویژه نتایج کاری اتفاق می افتد. از آن جایی که زمان، ارزشمندترین سرمایه شماست، باید از تمام انواع تکنولوژی شامل موبایل، فکس، اینترنت و ابزارهای قابل حمل مانند لپ تاپ استفاده کنید تا بهتر و سریعتر از رقیبان، کارهای تان را انجام دهید و به مشتری تان رسیدگی کنید.

با استفاده درست از تکنولوژی می توانید تعداد کارکنانی را که برای اداره درست و بی نقص کارتان نیاز دارید، به نحو قابل ملاحضه ای کاهش بدهید. سوال کنید، مجله بخوانید، مشورت بخواهید و پذیرای معجزه هایی باشید که در اطراف تان اتفاق می افتند و می توانند به شما کمک کنند یک کسب و کار موفق و سودآور ایجاد کنید.

همیشه یادتان باشد هر وسیله ای که اکنون جواب می دهد، در آینده دیگر منسوخ شده است. محصولات و خدماتی که تا پنج سال آینده در کارتان استفاده خواهید کرد، دست کم هشتاد درصد آنها نسبت به امروز جدید و متفاوت خواهند بود. بسیاری از آنها هنوز اختراع نشده اند!

 

برای افزایش فروش تان از اینترنت استفاده کنید

تا چند سال دیگر، دست کم نصف فروش ها در دنیا یا روی اینترنت انجام می شود یا توسط اینترنت تسهیل می شود. فروش هایی هم که به طور مستقیم از راه اینترنت انجام نمی شود، از راه اینترنت بازارسنجی شده اند، قبل از اینکه مشتری ها به شما زنگ بزنند یا به محل کارتان بیایند.

مایه دلگرمی است که امروز می توانید وب سایت تان را سریع و ارزان راه اندازی کنید. شرکت هایی هستند که به شما کمک می کنند یک ویترین اینترنتی شیک ایجاد کنید و آن را در مقابل چند هزار تومان در ماه اداره می کنند. همگام با رشد شرکت تان می توانید از یک شرکت بزرگ تر بخواهید که وب سایت جامع تری را برای شما ایجاد کند.

اما هر کاری که می کنید، هر چه سریعتر اسم تجاری تان را به صورت یک دومین اینترنتی ثبت کنید؛ سپس یک وب سایت شامل اطلاعات محصول و خدمات تان ایجاد کنید که بسیار شبیه به یک بروشور اینترنتی است.

روی تمام اقلام تان آدرس اینترنتی تان را درج کنید. در وب سایت تان یک آدرس ایمیل داشته باشید تا مشتری ها بتوانند از طریق آن با شما ارتباط برقرار کرده و سوالات شان را بپرسند. وب سایت را به طور منظم به روز کنید. به مشتری های تان ایمیل بفرستید و آنها را از محصول یا خدمات ویژه تان مطلع کنید.

اگر هنوز در رایانه و اینترنت مهارت ندارید، قدم زنان نه، بلکه دوان دوان به نزدیک ترین فروشگاه رایانه بروید و بلافاصله خود را تجهیز کنید. خوشبختانه امروز بسیاری از مشکلات رایانه و اینترنت برطرف شده است و متخصصان زیادی برای کمک رسانی به شما در دسترس هستند. این فرصت می تواند یکی از زیرکانه ترین کارهایی باشد که برای راه اندازی و ایجاد کسب و کارتان در زندگی انجام می دهید.

منبع:مجله راز شماره ۲۳

اگر علاقمند به دریافت این نوع مقالات هستید، کافی است آدرس ایمیلتان را وارد کنید :
[newsletter_signup_form id=3]

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.