Home / مقالات / استارت آپ جدیدترین راه میلیاردر شدن
استارت آپ

استارت آپ جدیدترین راه میلیاردر شدن

با بیشتر از ۴۵۰۰۰ استارت آپ که وجود دارند و تعدادی شرکت‌های نو و هزاران شرکتی که درحال پیدایش هستند و آن‌هایی در سال شکست خوردند، می‌توان دید چرا دنیای کسب‌وکار استارت آپ برای همه یک جور نیست.

ما پنج اصل از استارت آپ موفق برای سال اول شروع را در ادامه آورده‌ایم:

استارت آپ تجاری موفق

  1. برنامه‌ریزی برای استارت آپ کلید اصلی است

برای موفقیت هر شروعی، داشتن هدف در ذهن لازم است، اما مهم‌ترین چیز نیست. باید بدانید برای رسیدن به هدف دقیقاً چه کاری باید انجام داد.

قبل اینکه میلیون‌ها دلار صرف ایده خود کنید، بهتر است مکث کنید، فکر کنید و به استراتژی برسید که شما را در رسیدن به نتایج مطلوب کمک کند. همه استارت آپ های موفق استراتژی و برنامه‌های کاری مختلف داشتند.

یکی از موفق‌ترین استارت آپ ها گفته است: “بعضی افراد امروز راحت در صندلی زیر سایه امروز می‌نشینند، برای اینکه سال‌ها پیش یک درخت تنومند کاشتند”

  1. تولید یا کار خود را تبلیغ کنید

اگر شما به آن‌ها نگویید دقیقاً چه چیزی دارید، کسی راغب به خرید محصول شما نخواهد بود. کلید اصلی برای موفقیت در شروع کار واضح است، و در دنیای مدرن، هیچ راهی بهتر از پیشرفت شما در دنیای رسانه‌های اجتماعی نیست.

البته روش‌های سنتی و تبلیغات هم خوب هستند، ولی دنیای اینترنت بنا به حرف ویلیام اسکرادر همیشه پیشرو است

“تقریباً تمام مدت شبانه‌روز، اینترنت از تکنولوژی به جایی برای کسب‌وکار تغییر کرده است.”

اینترنت توسط میلیون‌ها آدم در سراسر جهان استفاده می‌شود. با توجه به این، بازاریابی دیجیتالی یک راه قابل اعتماد برای شما و محصول شماست تا در یک مسیر قرار بگیرید.

  1. مشتریان خود را خوشحال نگه‌دارید

مشتریان خوشحال برابر یک شرکت موفق هستند. بنابراین، اولویت اول یک استارت آپ موفق، چه در مراحل ابتدایی و یا میانه راه، این است که مشتریان خود را راضی نگه داشت.

یک مشاور معروف گفته است؛ هدف یک کار، تولید و حفظ یک مشتری است.

تفاوت بین یک شرکت خوب و یک شرکت عالی، فروش خوب است. ولی تفاوت بین یک کار موفق و شکست‌خورده، مدیریت یک رابطه خوب بین مشتری‌ها است.

بنابراین، هدف اصلی راه‌اندازی، ایجاد یک مشتری ثابت و حفظ آن بدون شکست است. همان طورکه هنری فورد گفته است؛ کاری که کاملاً به مشتری اختصاص داده می‌شود، خدمات خوب تنها نگرانی در این زمینه است.

استارت آپ ویکند موفق
استارت آپ ویکند
  1. ریسک نکردن بزرگ‌ترین ریسک است

دوری از فاکتورهای ریسک، یک فاکتور مهم است که در خیلی از شرکت‌ها باعث شکست می‌شود. و برای این است که خیلی از شرکت‌ها از پیشرفت بازمی‌مانند. آن‌ها بیش‌ازحد محتاط هستند.

در طول حرفه کاری آن‌ها، عوامل ریسکی و گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. انتخاب‌های متعددی که ممکن است شرکت را با شکست روبرو کند. پس، همیشه گزینه‌های خود را بسنجید و تصمیمات درست بگیرید.

آرامش داشته باشید و حرکت کنید. به آینده نگاه کنید و هیچ‌وقت بدون حرکت نباشید.

بزرگ‌ترین ریسک، ریسک نکردن است. در دنیایی که روزبه‌روز تغییر می‌کند. تنها استراتژی صد درصد شکست را دارد، ریسک نکردن است.

  1. داشتن صبر و قدرت ضروری است

اگر یک کارآفرین هستید کاری را که می‌خواهید انجام دهید و به عقب برنگردید. خیلی‌ها به شما می‌گویند، این غیرممکن است، شما را به شک می‌اندازند، و خیلی‌ها سعی می‌کنند شما را پائین بیاورند؛ ولی به مخالفان خود توجهی نکنید و حرکت را به سمت اهدافتان ادامه دهید. اگر با شکست روبرو شدید و ضربه خوردید، همیشه بر خواستن و دقیق‌تر کارکرده را به خاطر داشته باشید.

استیو جایز گفته است؛ چیزی که افراد موفق را از غیر موفق جدا می‌کند، پشتکار بالا است.

بنابراین، به این راهنمایی برای موفقیت در کار خود عمل کنید برای اینکه خیلی از کارآفرینان این‌ها را قبلاً تلاش کرده و امتحان کردند. این راهنمایی‌ها را به‌کارگیرید تا بنیان و حضور خود را در دنیای کسب‌وکار محکم کنید.

کدام‌یک از این راهنمایی‌ها را می‌خواهید امروز انجام دهید؟ افکار خود را در پائین همین مقاله بنویسید.

نظرتان را بفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.